گزارش تصویری از کنفرانس جهانی هکر ها در آمریکا

کنفرانس جهانی هکرها با عنوان هکرهای کلاه سیاه ایالات متحده آمریکا – 2016 Black Hat USA 2016 conference  به میزبانی لاس وگاس در حال برگزاری است.این کنفرانس از روز پنج شنبه چهارم آگوست برابر با چهاردهم مرداد آغاز به کار کرده است.

در این کنفرانس بیش از 11 هزار نفر از متخصصین شبکه ، امنیت شبکه و هکرهایی از سراسر جهان مشارکت داشته اند. از جمله مهمترین میهمانان این کنفرانس می توان به چارلی میلر، هکر خودرو و کریس والاسک متخصص امنیت شبکه از موسسه فناوری های پیشرفته اوبر اشاره کرد.

انجمن هکرهای کلاه سیاه در سال 1997 میلادی و توسط جمعیت بین المللی InfoSec تاسیس شد. این کنفرانس یکی از مهمترین و سطح بالا ترین رویدادهای مرتبط با امنیت شبکه و اطلاعات در جهان محسوب می شود. گفتنی است در این کنفرانس بیش از 11 هزار نفر از متخصصین شبکه ، امنیت شبکه و هکرهایی از سراسر جهان مشارکت داشته اند. از جمله مهمترین میهمانان این کنفرانس می توان به چارلی میلر، هکر خودرو و کریس والاسک متخصص امنیت شبکه از موسسه فناوری های پیشرفته اوبر اشاره کرد.

گفتنی است سخنران مراسم افتتاحیه این کنفرانس، جف موس بنیانگذار انجمن هکرهای کلاه سیاه بود. از دیگر افراد بسیار مشهور حاضر در این کنفرانس می توان به راس روجر پژوهشگر امنیت شبکه اشاره کرد. در این گزارش تصویری شاهد گوشه هایی از این کنفرانس و سخنرانی افراد حاضر در آن هستیم.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا