کنفرانس بیماری پارکینسون و اختلالات حرکتی برگزار می شود

با افزایش شمار سالمندان در جهان، روند ابتلا به بیماری‌های مرتبط با افزایش سن از جمله پارکینسون سرعت گرفته است. بیماری پارکینسون یکی از شایع ترین اختلالات عصبی محسوب شده و از هر 100 هزار نفر، 20-15 نفر به این بیماری مبتلا می شوند.

در دومین کنفرانس پارکینسون و اختلالات حرکتی که با محوریت "نوآوری و بینش‌های نوین درمان بیماری پارکینسون" برگزار خواهد شد، نتایج جدیدترین دستاوردها و تحقیقات در حوزه تشخیص و درمان بیماری پارکینسون و اختلالات حرکتی مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرند.

اپیدمیولوژی بیماری پارکینسون، اختلالات عصبی – عضلانی، اختلالات عصبی – شناختی، عوامل خطر برای بیماری پارکینسون، پاتوفیزیولوژی و نوروفارماکولوژی، تشخیص بیماری پارکینسون، عوارض بیماری پارکینسون، مدیریت زندگی همزمان با ابتلا به پارکینسون، وضعیت رفتاری و روانی بیمار مبتلا به پارکینسون، روش های درمانی نوین برای بیماری پارکینسون، نوروفارماکولوژی، عوامل non- motor بیماری پارکینسون، اختلالات حرکتی کودکان، 13 محور اصلی دومین کنفرانس پارکینسون و اختلالات حرکتی را تشکیل می دهند.

جورج استویکا از دانشگاه A & M تگزاس، یولاند اسمیت از دانشگاه اموری، مایکل اگروموف از موسسه زیست شناسی تکاملی روسیه، هریش پنت از موسسه NINDS، از جمله سخنرانان کنفرانس Parkinson’s Disease & Movement Disorders 2016 خواهند بود.

پیش بینی می شود، بالغ بر 300 متخصص و جراح مغز و اعصاب، پزشک، پرستاران بخش اعصاب و روان، اساتید دانشگاه، فعالان بخش سلامت و بهداشت از کشورهای مختلف جهان در این کنفرانس حضور پیدا کنند. شایان ذکر است، جوایز این کنفرانس در دو بخش بهترین پوستر و برترین محقق جوان اهدا خواهد شد.

آخرین مهلت ارسال پوستر و ثبت نام در کنفرانس، 30 نوامبر (10 آذر) تعیین شده است. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت کنفرانس مراجعه کنند.

 

ترجمه: معصومه سوهانی

 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا