نمایش پیشرفته ترین فناوری های الکترونیک در شانگهای

نمایشگاه بین المللی روبات ها و فناوری های الکترونیک با عنوان China International Consumer Electronics Show  از روز هفتم جولای برابر با هفدهم تیر ماه آغاز به کار کرده است. در این نمایشگاه به میزبانی شهر چینگ دائو در استان شانگهای ، تازه ترین فناوری های روباتیک و دنیای الکترونیک به نمایش گذاشته شده و همزمان با برپائی غرفه های مختلف در این نمایشگاه، مجموعه ای از کمپینهای تبلیغاتی با تکنولوژی بسیار بالا به نمایش گذاشته شده است.

از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های هوشمندی که قادر به انجام بازی شطرنج هستند، روبات های ماهی شکل ؛ روبات های اجرا کننده اپرا و نوازنده، هواپیماهای هوشمند بدون سرنشین، تجهیزات صوتی مغناطیسی معلق، چاپگرهای سه بعدی، کابین شبیه ساز پرواز با استفاده از واقعیت مجازی، تجهیزات لیزری و تجهیزات هوشمند آشپزخانه ای اشاره کرد.

 از جمله برنامه های جانبی فوق می توان به نخستین فستیوال چاپگرهای سه بعدی، نمایش تجهیزات مدرن منازل، روبات های هوشمند و پهپادهای هوشمند اشاره کرد.

یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه، ایجاد شرایطبرخورد مستقیم و درک موقعیت جدید فناوری های سه بعدی در میان مردم بوده و به همین دلیل مجموعه ای بسیار پیشرفته و کم نظیر از سخت افزار ها و نرم افزارهای مرتبط با فناوری های واقعیت مجازی در نمایشگاه فوق ارائه شده و به بازدیدکنندگان اجازه داده می شود تا آن را آزمایش کنند.

گفتنی است این نمایشگاه که نشان دهنده سطح بسیار بالایی از فناوری است، با همکاری وزارت بازرگانی، وزارت صنایع و مجموعه ای از شرکت های مرتبط با فناوری اطلاعات و تکنولوژی در کشور چین برنامه ریزی شده و در آن نمایندگان کشورهای مختلفی از سراسر جهان حضور دارند. از جمله مهمترین فناوری های ارائه شده در این نمایشگاه می توان به روبات های هوشمندی که قادر به انجام بازی شطرنج هستند، روبات های ماهی شکل ؛ روبات های اجرا کننده اپرا و نوازنده، هواپیماهای هوشمند بدون سرنشین، تجهیزات صوتی مغناطیسی معلق، چاپگرهای سه بعدی، کابین شبیه ساز پرواز با استفاده از واقعیت مجازی، تجهیزات لیزری و تجهیزات هوشمند آشپزخانه ای اشاره کرد.

منبع: china.org

ترجمه: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا