کم سوشدن بازار رقبای خارجی با تولید لامپ های کم مصرف ایرانی

مدیرعامل شرکت به نور یزد، با اشاره به تولیدات این شرکت در حوزه دیودهای نوری کم مصرف هم پای تولیدات خارجی گفت: این شرکت موفق به ساخت انواع مختلف پاورهای نوری LED، SMD و POWER LED شده است و توانسته بخش قابل توجهی از نیاز کشور به این دست محصولات را تامین کند.

فخرالدین حجازی، با اشاره به خط تولید لامپ LED با امکان تولید روزانه بیش از 5000 عددلامپ LED ، گفت: این میزان با توجه به نوع لامپ و نوع محصول تا 7000 عدد نیز قابلیت افزایش دارد.
وی افزود: این کارخانه با ظرفیت تولید 20هزار قطعه دیود POWER LED در هر شیفت کاری و تولید بیش از 5000 شعله انواع لامپ و پرژکتور صنعتی بعنوان بزرگ‌ترین مجتمع تولید لامپ های LED در ایران شناخته می شود.
این فعال فناور، با اشاره به دستگاه‌ها و ماشین آلات بسیار دقیق و فناور فعال در خط تولید POWER LED عنوان کرد: خط تولید لامپ‌های LED نیروی انسانی متخصص و کارآمد در فضایی کاملا عاری از لحاظ هرگونه آلودگی محیطی، با استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولیدات این حوزه مشغول هستند.
حجازی با اشاره به بخش تحقیق و توسعه به عنوان مهمترین بخش این شرکت فناور، طراحی پرژکتورها و محصولات صنعتی شرکت‌ها را از دیگر فعالیت‌های 'به نور یزد' برشمرد و افزود: طراحی محصولات LED جهت استفاده در خودرو، چراغ های اتاق جراحی، محصولات خانگی از دیگر فعالیت های این واحد فناور به شمار می‌رود.
حجازی، این لامپ های کم مصرف را رقیب جدی واردات کالای خارجی خصوصا چینی ها دانست و گفت: این کارخانه در اردکان یزد واقع است و تنها تولیدکننده این لامپ ها در ایران به شمار می‌رود.
مدیرعامل به نور یزد، با اشاره به فعالیت این شرکت فناور به‌عنوان اولین و تنها تولید کننده دیودهای نوری LED در ایران، اظهار کرد: کارخانجات تولیدی لامپ های فوق کم مصرف بهنور یزد درسال 1385 تحقیقات خود را در رابطه با تولید انواع لامپ های فوق کم مصرف LED آغاز کرد و در سال 1386 به بهره برداری رسید. با آغاز تولیدات این شرکت، نام ایران به عنوان پنجمین تولید کننده LED درجهان به ثبت رسیده است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا