نظام ممیزی فناوری اطلاعات تدوین می شود

الهه نجفی روز شنبه در نشست خبری چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات افزود: در این نظام ، نقش تمام فعالان این حوزه اعم از بخش خصوصی، بخش دولتی، نهادهای قانونگذار و حاکمتی مانند شورای عالی فضای مجازی، انجمن های علمی و موسسات آموزشی مشخص خواهد شد. 
وی با اشاره به اینکه سازمان فناوری اطلاعات کشور متولی تدوین این طرح است گفت : این مجموعه از تجربیات بخش خصوصی استفاده می کند تا این نظام به شکل مطلوبی تدوین شود.
دبیر کمیته علمی چهارمین همایش راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات گفت: سازمان نظام صنفی رایانه ای ناظر این پروژه است تا نظام ممیزی فناوری اطلاعات قابل اجرائی و ظرفیت های همه فعالان این حوزه در این طرح دیده شود.
وی بیان کرد: این طرح در همایش سال گذشته مطرح شد و بعد از برگزاری همایش سال گذشته، سازمان فناوری اطلاعات در جلسات متعددی این موضوع را پیگیری کرد تا نظام ممیزی فناوری اطلاعات در کشور تدوین شود.
نجفی با اشاره به اینکه در این همایش تجربیات برتر کشور در رابطه با فناوری اطلاعات مطرح می شود گفت: شرکت هائی مانند تامین اجتماعی، سازمان فناوری اطلاعات شهرداری های تهران و اصفهان ، وزارت اقتصاد دارائی و سازمان فناوری اطلاعات تجربیات خود را ارائه می کنند.
وی از برگزاری نشست مشاوره ای با موضوع مدیریت فناوری اطلاعات چالش ها و راهکارها در این همایش خبر داد و گفت: مشاوره خارجی که تجربیات مناسب بین المللی در این زمینه دارد در این نشست حضور خواهد یافت.
چهارمین همایش راهبری ومدیریت فناوری اطلاعات با موضوع 'سنجش، پایش و کنترل راهبری و مدیریت فناوری اطلاعات' روزهای 14 و 15 دی ماه در سالن مرکز مطالعات و بهره وری منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی برگزار می شود. 

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا