پانزدهم مهرماه آخرین مهلت نام نویسی درجشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته

دکترعباس قوام روز جمعه افزود: این جشنواره با هدف شناسایی ایده های برتر ومعرفی آنها به سرمایه گذاران جهت معرفی فرصت های سرمایه گذاری و فروش فناوری برگزار می شود.
وی بیان کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند طرح ها و ایده های نو خود را تا تاریخ 25 شهریور ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
قوام اظهارکرد: از بین طرح های ارایه شده ، طرح های برتردر تاریخ 10 مهرماه معرفی خواهد شد، همچنین طرح های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی توسط هیأت داوران در نمایشگاه جانبی جشنواره به صورت پوستر ارائه می شود.
وی، زیست فناوری، طب سنتی، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، انرژی های نو، صنایع معدنی، اطلاعات ومیکروالکترونیک، نفت و گاز، سلول های بنیادی، خودرو، نساجی، کشاورزی، نانوفناوری و سایر حوزه های مرتبط با فناوری های پیشرفته را از محورهای اصلی این جشنواره برشمرد.
به گزارش ایرنا , وی یادآورشد: تلاش برای جذب نیازهای تکنولوژیک سازمان ها و صنایع و ارائه آن ها به صاحبان فکرو اندیشه به منظورجهت دهی به ایده ها، طرح ها واختراعات تولیدی در راستای نیازهای بخش صنعتی وخدماتی کشور وایجاد ثروت از دیگر اهداف این جشنواره است.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا