کلاس های درسی مدارس مجازی شد

به گزارش خبرگزاری سیناپرس،علیرضا قاسمی‌فرزاد شنبه ۲۳ بهمن در ستاد استانی مدیریت کرونا، اظهار کرد: برای حفظ سلامتی دانش آموزان، کلاس‌های درسی کلیه مقاطع  تحصیلی تا پایان بهمن ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود و  خانم‌های کارمند دارای فرزندان زیر ۶ سال، تا پایان بهمن‌ماه دورکاری کنند.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: رعایت فاصله گذاری، زدن ماسک و تزریق دز سوم واکسن کرونا، به کارمندان دستگاه‌های اجرایی، اصناف و بازاریان توصیه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: آموزش یا اقناع سازی مقابله با کرونا، تزریق دُز سوم واکسن، فاصله‌گذاری و زدن ماسک در دستور کار قرار گیرد و اصحاب رسانه در راستای فرهنگ‌سازی، اقناع‌سازی و پیشگیری از ابتلا به کرونا اقدام کنند.

استاندار همدان با بیان اینکه ملاک برگزاری مراسم اعتکاف، وضعیت رنگ‌بندی شهرهاست، توضیح داد: مراسم اعتکاف در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ۲۰ درصد برگزار می‌شود.

قاسمی‌فرزاد تاکید کرد: تالارها و رستوران‌ها در وضعیت رنگ بندی قرمز تعطیل و به‌صورت بیرون‌بر و در وضعیت نارنجی و زرد با ظرفیت ۱۰ درصد و ۲۰ درصد مجاز به فعالیت هستند.

وی مطرح کرد: شهرداری در راستای ناوگان حمل و نقل شهری خود، با توجه با مصوبات ستاد استانی مدیریت کرونا اقدام کند.

استاندار همدان در رابطه با فعالیت سالن‌های ورزشی در همدان، گفت: فعالیت سالن‌های ورزشی در شهرهای با وضعیت قرمز تعطیل و در وضعیت زرد و نارنجی با ۲۰ درصد ظرفیت مجاز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا