حرکتی نو به سمت پژوهش، فرهنگ و آموزش نوآورانه

به گزارش سینا پرس فارس، مهندس امیر حسین استقلال  در جمع کارکنان جهاددانشگاهی فارس با بیان اینکه امروز با توجه به گذشت زمان و مقتضیات موجود نیاز به تولی گری در مباحث نوآورانه و فناورانه داریم و جهاددانشگاهی باید حلقه متولی این مهم باشد، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیریت جدید حرکت به سمت پژوهش، فرهنگ و آموزش نوآورانه است.

استقلال در ادامه به برنامه‌ ریزی های تیم جدید مدیریتی جهاد دانشگاهی اشاره کرد و با اشاره به اینکه اقدامات  پیش بینی شده با روند قبل تفاوت هایی دارد، افزود: افراد جدید، با نگاه  متفاوت نسبت به قبل به دنبال  ایجاد تحول آفرینی و با نیازسنجی به دنبال گره گشایی هستند.

وی با اشاره به  اینکه در واحد فارس  برنامه‌هایی پیش بینی شده است، از تلاش مدیران سابق این واحد قدردانی کرد و افزود: امید است  با کارنامه‌ای قابل قبول، در آینده مسئولیت را تحویل دهیم.

رییس خبرگزاری سینا پرس فارس، ابراز امیدواری کرد که با نگاهی نو شاهد ارتقای جهاددانشگاهی در کل جامعه به ویژه جامعه دانشگاهی کشور باشیم.

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس با اشاره به اینکه در بخش فرهنگی اقدامات شایانی در حال پیگیری است، افزود: یکی از این برنامه ها حضورمان در دانشگاه‌ها است  و دفاتر جهادانشگاهی به زودی در مراکز آموزش‌عالی به ویژه دانشگاه‌های مادر راه‌اندازی می‌شود.

امیر حسین استقلال با بیان اینکه در واحد آموزش جهاددانشگاهی استان همکاران پر تلاشی حضور دارند که جزو زحمتکش ترین‌ها هستند، خاطر نشان کرد: دوره‌های جدیدی برای ارائه و فرآیندهای تخصصی‌تر در این معاونت کلیدی، تعریف و دنبال خواهد شد.

او در ادامه افزود: در حوزه پشتیبانی نیز فرایند تعیین بودجه مبتنی بر کارایی دنبال خواهد شد و پیگیری فعالیت‌ها از مهمترین مزیت اجرای این مهم خواهد بود.

وی با تاکید بر این مهم  که به دنبال سرمایه گذار در حوزه‌های درمانی برای گسترش بخش‌های درمانی جهاد دانشگاهی هستیم، خاطر نشان کرد: ضروری است در این بخش وارد عرصه‌های نو شویم.

سرپرست جهاد دانشگاهی فارس در پایان این نشست عمومی خواستار همراهی همه کارکنان برای تداوم فعالیت‌های جهاد و ارتقاء جایگاه سازمانی این واحد در کشور شد و افزود: نیازمند تعریف یک چشم انداز برای  دهه  آینده هستیم.

گزارش: محمدرضا قشقایی زاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا