دیدار ستاری با رییس جمهور روسیه در افتتاحیه نمایشگاه هوافضای ماکس

به گزارش ایسنا، رییس جمهور فدراسیون روسیه و معاون علمی و فناوری رییس جمهور ایران، پس از این مراسم و بعد از شرکت در نمایش ویژه هوایی در حاشیه این نمایشگاه، از بخش های مختلف و غرفه های دایرشده در آن، بازدید کردند.

نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 صبح امروز در حاشیه شهر مسکو و با حضور شرکت های فعال حوزه هوایی ایران افتتاح شده است.

ستاری صبح امروز با دیمیتری راگوزین، معاون نخست وزیر روسیه و دنیس مانتوروف وزیر صنایع روسیه هم دیدار و گفت وگو کرده بود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی از مسوولان علمی و فناوری، فناوران و دانشگاهیان کشور دوم شهریورماه به مسکو پایتخت روسیه سفر کرد تا در دیدار با مقامات بلندپایه علمی این کشور، علاوه بر هماهنگی های بیشتر برای گسترش همکاری های علمی و فناوری در نخستین کمیته عالی همکاری های فناوری ایران و روسیه شرکت کند.

نخستین نشست کمیته عالی همکاری های فناوری ایران و روسیه، روز چهارشنبه با حضور معاون نخست وزیر روسیه در مسکو برگزار می‌شود و وی در خصوص زمینه همکاری‌ها و فراهم‌سازی بستر تعاملات ایران و روسیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد و همچنین از نمایشگاه هوافضای ماکس 2015 بازدید می کند.

ستاری در این سفر علاوه بر دیدار با معاون نخست وزیر و وزیر صنایع روسیه که امروز (سه شنبه) انجام شد، با آندری فوروسنکو، دستیار علمی رییس جمهوری و کاماروف، رییس آژانس فضایی روسیه نیز دیدار و گفت‌و گو خواهد کرد. این دیدارها با هدف گسترش همکاری‌های علمی و فناوری صورت خواهند گرفت.

ستاری در این سفر، همچنین از مراکز علمی، تحقیقاتی، دانشگاهی و صنعتی روسیه نیز بازدید به عمل خواهد آورد و با پژوهشگران، فناوران، دانشگاهیان و صنعت گران روسی به گفت‌وگو خواهد پرداخت.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا