استان فارس پیشتاز فرهنگ و هنر و تاریخ ایران زمین است

به گزارش سینا پرس فارس، سید محمد هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس در خطاب به حمیدرضا قانعی مدیر جدید این اداره کل، گفت: تعامل با اهالی فرهنگ و هنر و رسانه باید همواره مد‌نظر باشد. چرا که این استان پایتخت فرهنگ و هنر و تاریخ ایران زمین است و در این حوزه از سایر استان ها پیشتاز تر است و این موضوع بار مسئولیت هر مسئول و مدیر فرهنگی را در این استان سنگین می کند.
وی ابراز داشت: در این راستا نیاز است تا در سطح ملی با ایجاد قرارگاه های فرهنگی میان صدا و سیما، قرار گاه بقیه الله، سازمان تبلیغات اسلامی و… موضوعات به صورت مهندسی شده بررسی شود تا این همگرایی معنادار ادامه یابد.
او همچنین با اشاره به اینکه طیف های مختلف در این عرصه فعالیت دارند و مدیر کل جدید باید بتواند چتر حمایتی خود را گسترده کند، گفت: ما دولتی مردمی و انقلابی هستیم و وامدار هیچ گونه جریانی نیستیم و مردم به نام دولت مردمی و انقلابی رأی داده اند. لذا با افتخار در جهت تحقق آرمان های انقلاب گام بردارید و آن ها را گسترش بدهید و بدانید که کلیه اهالی فرهنگ و هنر استان از شما حمایت خواهند کرد.
هاشمی با تأکید بر اینکه اعتقاد داریم فرهنگ پیشران پیشرفت کشور است، گفت: گروه ها و هسته های مردمی در عرصه های مختلف باید کار به آنها سپرده شود تا رشد واقعی و حقیقی رقم بخورد. از سوی دیگر در دولت مردمی انقلابی باید خدمت به مردم با رویکردی انقلابی، بی لکنت و تعارف صورت بگیرد.
این مقام مسئول در پایان بر استفاده حداکثری از ظرفیت استانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارمندان خدوم در ادارات فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها با صحه صدر، مناعت طبع و بلند نظری تأکید کرد.

 

گزارش: زینب برزگر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا