دیدار مسئولین استانی با جانباز جهاد دانشگاهی فارس 

به گزارش سیناپرس از شیراز، امروز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه دکتر مظاهر بابایی رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس، شورای تامین شهرستان استهبان، جمعی از مدیران استانی و امام جمعه استهبان از علی قائدیان نیروهای جهاد دانشگاهی استان که در اغتشاشات آبان ماه ۱۳۹۸ مورد هجوم و جراحت شدید قرار گرفته بود و جانباز گردید، دیدار و تقدیر کردند. 

در این دیدار روند بهبودی، موضوعات حقوقی و دیگر مسائل پیرامون این نیروی جهاد دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس جهاد دانشگاهی استان فارس در این دیدار ضمن یادآوری حوادث ناشی از اغتشاشات آبان ۹۸ گفت: این اتفاق خسارات جانی و مالی در مجموعه جهاد به دنبال داشته و این نهاد انقلابی با ظرفیت های خود حمایت لازم را تاکنون داشته باشد.

وی با ضمن ابراز خرسندی از بهبودی آقای قائدیان گفت: سلامتی این نیروی جهادی آرزوی تمامی همکاران ما در مجموعه جهاد دانشگاهی بود که الحمدالله امروز شاهد بهبودی روز افزون هستیم؛ از اسفند ماه سال گذشته شاهد حمایت های خوبی از آقای قائدیان بودیم. 

گفتنی است، در اغتشاشات آبان ماه ۱۳۹۸ ساختمان آموزشی شماره ۲ جهاد دانشگاهی شیراز مورد هجوم اغتشاشگران قرار گرفت که منجر به جراحت شدید یکی از نیروهای مرکز به نام علی قائدیان و آتش سوزی ساختمان این نهاد انقلابی شد.

اگر چه حمایت های لازم از آقای قائدیان صورت گرفته اما شاهد عدم حمایت در بازسازی ساختمان آموزشی سوخته جهاد دانشگاهی استان فارس از سوی سازمان ها، ادارات و نهاد های مسئول هستیم.

گزارش از حمیدرضا ثابت نسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا