درمان بیماری ها با لنف گیری

به گزارش خبرگزاری سیناپرس اصفهان، مژگان فولادگر دکتری طب سنتی اظهار داشت: از مجموع مایعات لنفاوی زیاد تورمی به نام لنف به وجود می آید، این تورم ایجاد درد می کند و فرد را دچار کسلی، کمر درد، پا درد، اختلال در سیستم گوارش و غیره می کند.

دکتر فولادگر اشاره داشت: لنف یک مایع غنی از پروتئین است که در رگ های لنفاوی حرکت می کند، این کار باعث می شود عواملی مثل ویروس ها، باکتری ها و مواد اضافی در بدن جمع شود، در نهایت به غدد لنفاوی رسیده و بعد از فیلتر شدن توسط گره های لنفاوی ناخالصی های آن از بدن دفع می شود.

این مدرس طب سنتی اضافه کرد: لنف گیری یک نوع ماساژ قوی و عمیق است، با لنف گیری عروق لنفاوی پاک و خروجی های بدن باز می شود، در پی آن گردش مایعات، گردش خون و گرمای عمقی بدن بالا می رود.

وی ادامه داد: با بالا رفتن گردش خون و گرم شدن عمقی بدن، شخص در مقابل 90 درصد از بیماری ها مانند افسردگی، پارکینسون، ناراحتی های عصبی، ام اس، سرطان و غیره ایمن می شود، البته لنف گیری باید به صورت یک دوره منظم انجام شود.

سخنگوی سابق طب سنتی استان اصفان گفت: لنف گیری نسبت به حاد بودن بیماری و مشکل شخص از 5 تا 12 الی 13 جلسه باید انجام شود، جلسات اولیه پی در پی و روزانه انجام می گیرد، اما بعد از گذر دوره درمانی بهتر است شخص به صورت ماهیانه لنف گیری انجام دهد.

وی خاطر نشان شد: لنف گیری برای درمان نازایی نیز انجام شده و نتیجه مثبت داشته، بیماری های مثل حمله پانیک، سرع، سندروم پای بی قرار نیز با استفاده از این روش درمان شده اند، حتی با اطمینان کامل باید گفت تا زمانی که لنف گیری با برنامه مشخص برای شخص انجام شود محال ممکن است بیماری های مثل ام اس، سرطان، پارکینسون و غیره آن فرد را درگیر کند.

فولادگر در پایان تاثیر لنف گیری را برروی لاغری اینگونه بیان کرد: لنف گیری برروی لاغری تاثیر زیادی دارد، از آنجایی که خروجی ها را باز، گردش خون را بالا برده وبدن را عمقی گرم می کند، این امر چربی ها و بلغم مانده شده که به آن بلغم جسی می گویند، را از بدن دفع می کند، در نتیجه شخص کاهش وزن و کاهش سایز خوبی را تجربه کند، البته لنف گیری در کنار برنامه غذایی مناسب برای لاغری تاثیرگذار است.

 

گزارش: مولود عبداللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا