روند ساخت غرفه های نمایشگاهی

به گزارش خبرگزاری سیناپرس اصفهان، امیر سیاپوری سازنده غرفه های نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی اصفهان به اهمیت بسیار زیاد ایستایی و امنیت غرفه سازی در نمایشگاه ها اشاره کرد.

سیاپوری گفت: در ساخت غرفه های نمایشگاهی در مرحله اول نیاز به ایده پردازی و طراحی مناسب و هماهنگ با محصول قابل ارائه در غرفه ها داریم، که در نرم افزار اتوکد و تری دی مکس برا اساس پیشنهاد طراح یا سلیقه مشتری طراحی می شود که یکی از مهم ترین نکات در این مرحله محاسبات اصولی و ایمنی غرفه است.

وی افزود: بعد از مرحله طراحی، پروژه در مرحله ساخت و اجرا قرار می گیرد که در ساخت غرفه ها باید مطابق با اندازه های طراحی شده کار کرد و نمیتوان اندازه ها را به دلخواه تغییر داد زیرا در طراحی کوچک ترین نکات در نظر گرفته شده است.

سیاپوری اظهار داشت: در ساخت غرفه ها چند گروه مشغول به کار می شوند و همزمان زیر سازی، ساخت دکور، رنگ آمیزی، برق کشی، گل آرایی، تجهیز کننده مبلمان اداری غرفه و … انجام می شود، زیرا برای ساخت غرفه های نمایشگاه زمان بسیار محدود است و در دو یا سه روز باید با بهترین کیفیت کار کرد.

وی ادامه داد: تیم ما با توجه به قابلیت های متنوعی که محصولات چوبی دارد با این متریال به غرفه سازی می پردازد اما نکته جالب اینجاست که غالباً در سازه هایی که با چوب ساخته می شود توجه به ماندگاری آن امر مهمی است ولی در سازه های نمایشگاهی با توجه به کاربرد چند روزه آن ماندگاری جایگاهی ندارد و اولویت اول زیبایی غرفه است.

گفتنی است؛ شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ( تجهیزات صنعتی و کارگاهی) اصفهان از ساعت 10 تا 18 روزهای هفدهم تا بیستم تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان به نشانی: اصفهان کمربندی شرق،روبروی منطقه روشن دشت، نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان برپا می‌شود و طی چهار روز میزبان کارشناسان، متخصصان، فعالان و علاقمندان به حوزه صنعت خواهد بود.
 

گزارش: مولود عبداللهی پور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا