ارتباط دانشگاه با صنعت هدف کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک است

سعید بلوچیان روز چهارشنبه در آغاز برنامه های این کنفرانس در گناباد افزود: یک هزار و 538 مقاله به دبیرخانه کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران رسیده که 710 مقاله از این تعداد پذیرفته شده و بخشی از آنها به صورت سخنرانی و بخشی نیز درقالب پوستر ارایه می شود. 
وی اظهار کرد: 193 نفر داوری مقالات را بر عهده داشته اند که 114 نفر رتبه استادیار و 53 نفر رتبه دانشیار و 26 نفر استادی دارند.
وی یادآور شد: تمام واحدهای دانشگاهی خراسان رضوی، چندین شرکت صنعتی و نهاد معتبر علمی، حامی این کنفرانس هستند که نشان دهنده سطح بالای کیفی و کمی این کنفرانس است. 
رییس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد نیز گفت: مهندسی برق از کلیدی ترین رشته های علمی امروز است و دنیا تصور لحظه ای بدون برق را نمی تواند داشته باشد. 
مجتبی حسن زاده افزود: دانشگاه آزاد سلامی گناباد در سال 1364 تاسیس شد و یکی از سه رشته اولیه این دانشگاه مهندسی برق بوده است. 
وی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی گناباد با داشتن کارگاه های مجهز و امکانات غنی در رشته برق از سطح خوبی در این زمینه برخوردار است.
معاون فرماندار گناباد نیز در این مراسم گفت: 12 مرکز آموزش عالی در گناباد وجود دارد که این شهرستان را به عنوان یک قطب دانشجویی مطرح کرده است. 
سید جواد محمدی افزود: کنفرانس مهندسی برق فرصتی است که آخرین دستاوردهای این عرصه در اختیار جامعه قرار گیرد. 
هفتمین کنفرانس ملی مهندسی برق و الکترونیک ایران به مدت 2 روز در گناباد ادامه دارد.
کنفرانس های پیشین در این ارتباط نیز در گناباد برگزار شده بود.

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا