موزه علوم چین را آنلاین تماشا کنید

 نمایشگاه عمومی سازی علم در چین در موزه علم و فناوری پکن برگزار شده و در آن مفاهیم علمی با زبان ساده و عامه پسند ارائه شده و البته موضوع اصلی تمامی بخش‌های این نمایشگاه بر نوآوری در فناوری علمی، بهداشت عمومی و دستاوردهای مبارزه با اپیدمی کووید ۱۹ با رویکرد علم و فناوری متمرکز خواهد بود.

طی این نمایشگاه، مجموعه‌ای از رویدادهای عامه پسند علمی در زمینه قرائت و برداشت عامه مردم از علوم، سلامت، ایمنی عمومی و صرفه جویی در مصرف آب به فعالیت خواهند پرداخت.

طی این نمایشگاه، مجموعه‌ای از رویدادهای عامه پسند علمی در زمینه قرائت و برداشت عامه مردم از علوم، سلامت، ایمنی عمومی و صرفه جویی در مصرف آب به فعالیت خواهند پرداخت. این نمایشگاه روز 25 سپتامبر برابر با چهارم مهر به فعالیت خود ادامه خواهد داد. اگرچه بخش اصلی این نمایشگاه در موزه علوم پکن برگزار می‌شود اما در سراسر شهرهای چین نیز رویدادهای مشابهی برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه همه گیری کرونا و لزوم فاصله گیری فیزیکی در تمامی مناطق جهان وجود دارد، یک پلت فرم آنلاین به آدرس www.kepuri.org این رویداد را به صورت آنلاین پوشش داده و عموم مردم می‌توانند پخش زنده و فیلم‌های علمی را در این پلتفرم تماشا کنند.

در این گزارش تصویری، بخش‌هایی از نمایشگاه عمومی سازی علم در چین مشاهده می‌شود.

مترجم: فاطمه کردی

No tags for this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا