روز داروساز

 داروسازان کسانی هستند که می‌توانند توضیحی در مورد تمام جنبه‌های داروهای تجویز شده و اثرات جانبی آنها برای شما داشته باشند. افراد بیماری وجود دارند که مجبورند مقدار زیادی دارو را با هم مصرف ‌کنند. داروسازان تنها کسانی هستند که می‌توانند به شما در مورد اثرات مصرف داروها باهم هشدار دهند. روز داروسازی در مورد شناختن نقش مهم داروسازان است.
هیچ شکی وجود ندارد در مورد اینکه روز داروسازی توسط برخی گروه‌های داروسازان ایجاد شده است. اما هنوز مطالعات و تحقیقاتی برای شناخت آن گروه ادامه دارد. یک نکته مهم دیگر در مورد این روز آن است که هرچند یک روز بسیار مهم در مراقبتهای پزشکی محسوب می‌شود اما به طور واقع حتی یک انجمن قانونی برای آن در نظر گرفته نشده است.
روز داروسازی، روزی مختص احترام به داروسازان است. همه مردان و زنانی که بخشی جدایی ناپذیر از مراقبتهای پزشکی محسوب می‌گردند.

این روز باید به عنوان یک موقعیت عالی جهت سپاسگذاری از آنها بخاطر وجودشان در خط مقدم داروسازی و صبر و شفقت فوق العاده‌شان جشن گرفته شود. بیایید از آنها برای متعهد بودن، برخورد همراه با عشق و همدردی با بیماران، خواندن دست خط پزشکان و برای لبخند همیشگی‌شان به رغم ساعات کار طولانی  سپاسگذاری کنیم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا