گفتگو با هوش مصنوعی به تفسیر سامسونگ

یکی از مدیران بالارده شرکت سامسونگ به نام بی کی یون (BK Yoon) به تازگی اعلام کرده است که این شرکت در سال آینده به بازاری جدید از محصولات خانگی پای خواهد گذاشت. بر اساس اطلاعات اعلام شده توسطط یون، این شرکت قرار است تا در سال آینده نخستین بلندگوی مجهز به هوش مصنوعی صوتی خود را به بازار عرضه کند.

به این ترتیب این بلندگوی ویژه خواهد توانست تا با فناوری ویژه صوتی هرمان (Harman's audio prowess) ترکیب شده و به کمک این فناوری و فناوری های سامسونگ شاهد عرضه محصولی ویژه خواهیم بود. جالب است بدانید که مدیریت این پروژه بر عهده مدیر شاخه موبایل این شرکت یعنی دی جی که (DJ Koh) خواهد بود. به این ترتیب می توان دریافت که بدون شک سیستم هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این بلندگو، ارتباطی نزدیک با بیکسبی خواهد داشت.

بر اساس گفته های پیشین دی جی که بیکسبی قرار است تا با محصولات خانگی متفاوتی سینک شود و به همین دلیل نیز این بلندگوی هوشمند را می توان تنها نقطه آغازی برای پروژه های جدید سامسونگ به حساب آورد. همچنین در مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 بود که دی جی که اعلام کرد که برنامه ویژه ای برای انتقال بیکسبی به سیستم های تلویزیونی دارد.

سامسونگ به تازگی توانسته است تا شرکت هرمان که یکی از غول های صوتی به حساب می آید را با پرداخت رقم 8 میلیارد دلار خریداری کند و به این ترتیب بلندگوی هوشمند یاد شده دومین مورد از کاربری های ویژه سامسونگ از خدمات هرمان خواهد بود. این شرکت در ماه جولای توانسته بود تا یک نمایشگر ال ای دی را بر اساس سیستم های هرمان عرضه کند.

به این ترتیب مشاهده رقابت سامسونگ با اپل و آمازون در نوع خود بسیار جذاب خواهد بود؛ هرچند که آمازون با در اختیار داشتن آلکسا یکی از برترین محصولات این رده را در اختیار دارد و سایر شرکت ها در ابتدای امر باید برای رسیدن به استانداردهای آلکسا اقدام کرده و سپس به سراغ گرفتن جایگاه شرکت آمازون در بازار مصرف بروند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا