سرمایه گذاری ۲۰میلیون یورویی MTN در ایران!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،مدیرعامل شرکت اسنپ اعلام کرده که این سرمایه‌گذاری به ما امکان می‌دهد فعالیت‌مان را با سرعت بیشتری به شهرهای دیگر توسعه دهیم.

گروه ام تی ان که یک میلیارد دلار از درآمدش در ایران مانده است، موافقت کرد ۲۰ میلیون یورو (۲۲ میلیون دلار) برای حمایت از برنامه تاکسی آنلاین اسنپ سرمایه‌گذاری کند.

سرمایه‌گذاری ام تی ان در اسنپ، حضور این اپراتور تلفن همراه در ایران را تحکیم می‌کند. این شرکت بدنبال توافق هسته‌ای و برداشته شدن تحریم‌های اقتصادی علیه ایران، بدنبال خارج کردن ۱.۱ میلیارد دلار درآمدش از ایران است.

برت گوشن، مدیرعامل سابق ام تی ان در ماه اوت اظهار کرده بود به دلیل عدم وجود روابط بانکی میان بانک های ایران و بانک های بین اامللی، حداقل پنج ماه طول می‌کشد تا این اپراتور بتواند درآمدش را از ایران منتقل کند.

گروه ام تی ان که بزرگترین شرکت تلفن همراه آفریقا از نظر میزان فروش است، از طریق گروه اینترنت میدل ایسترن و آفریقا اینترنت هولدینگز در شرکت‌های فناوری نوپا سرمایه‌گذاری می‌کند. هر دوی این شرکت‌ها، سرمایه‌گذاری مشترک ام تی ان با شرکت راکت اینترنت آلمان هستند که در سرمایه‌گذاری ام تی ان در ایران حضور ندارد.

ام تی ان، دردومین اوپراتور تلفن همراه بزرگ ایران، ۴۹ درصد سهم دارد. اپراتور دوم یکی از سرمایه‌گذاری‌های ام تی ان در ۲۲ بازار منطقه آفریقا و خاورمیانه است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا