جایگاه جهاددانشگاهی در استان مرکزی ارتقاء یابد

دکتر جمالیان با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت در رشد و بالندگی جامعه، افزود: امیدواریم با تقویت و به روز رسانی تجهیزات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان مرکزی و کمک و تقویت کادر تخصصی و تامین فلوشیپ ناباروری، جایگاه جهاددانشگاهی در استان ارتقا پیدا کند.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان مرکزی؛ دکتر سید محمد جمالیان نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در نشست با رئیس جهاددانشگاهی استان با طرح مساله اهمیت جوانی، اظهارکرد: استان مرکزی یکی از استان های پیر کشور است.

وی با اشاره به اهمیت مقوله جوانی جمعیت در رشد و بالندگی جامعه، افزود: امیدواریم با تقویت و به روزرسانی تجهیزات مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی و کمک و تقویت کادر تخصصی و تامین فلوشیپ ناباروری، جایگاه جهاددانشگاهی در استان ارتقا پیدا کند.

جمالیان در ادامه سخنان خود با تاکید بر تقویت آزمایشگاه ژنتیک جهاددانشگاهی به‌عنوان اولین آزمایشگاه ژنتیک استان، آمادگی خود را جهت کمک به پیشبرد اهداف جهاددانشگاهی در حوزه درمان ناباروری اعلام کرد.

محسن مرادی رئیس جهاددانشگاهی استان نیز در ابتدای این نشست که در زمینه بررسی همکاری خدمات درمانی و سلامت محور برگزار شد به ارائه گزارشی از عملکرد حوزه درمان در سال گذشته پرداخت.

وی اظهارکرد: مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی استان به عنوان اولین مرکز درمان عمومی در غرب کشور در سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته سالانه حدود 20 هزار خدمت به هموطنان استان و استان های همجوار ارائه نماید.

رئیس جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: تاکنون بیش از 1000 نوزاد در مجتمع فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی متولد شده است.

مرادی اضافه کرد: حمایت‌های بیشتر مسوولان استانی می تواند منجر به تحقق اهداف تعیین شده قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا