بیانیه مشترک پارک علم و فناوری و انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان قم

بسم رب الشهداء و الصدیقین
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ﴿الأحزاب: ۲۳﴾

شهادت هنر مردان خداست، هم‌آنانی که آسایش دنیوی را در برابر جهاد در راه خدا به هیچ انگاشتند و عمر پربرکت خود را صرف خدمت به مردم کردند تا پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چنین باشکوه و استوار بماند. بی‌شک، تاریخ اسلام و ایران اسلامی مرهون بزرگ مردانی است که فرد فردشان مظهر تزکیه نفس، روح متعالی و مصداق بارز انسانیت بوده‌اند.

این همان راه پر سعادتی است که شهدای خدمت حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رییس جمهور مردمی و انقلابی ایران اسلامی همراه با یاران صدیق و خدمتگزارش، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار تبریز‌ و‌ جمعی دیگر از سربازان وفادار میهن، خالصانه و پاکبازانه در آن قدم نهادند تا نام و اندیشه بلند ایشان در جریده تاریخ این دیار جاودان بماند. فقدان دردناکی که جز عنایت پروردگار و سایه‌سار ولایت و رهبری معظم انقلاب اسلامی آن‌را التیام نیست.

ما اعضای خانواده پارک علم و فناوری و انجمن شرکت‌های دانش‌محور و فناوری‌های پیشرفته استان قم، با غم و اندوه بسیار، این ثلمه جبران‌ناپذیر را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌الاعظم(ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم و از درگاه حضرت باری‌تعالی برای ارواح طیّبه این شهدای والامقام آرامش الهی و علوّ درجات و برای خانواده‌های معزز و مکرم ایشان صبر و سلامتی روزافزون مسئلت داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا