انتشار کتاب بازاندیشی و تغییر در فعالیت جسمانی تطبیقی (غلبه بر غرور)

کتاب بازاندیشی و تغییر در فعالیت جسمانی تطبیقی (غلبه بر غرور) به همت انتشارات جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری وارد بازار نشر شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری، کتاب «بازاندیشی و تغییر در فعالیت جسمانی تطبیقی (غلبه بر غرور)» تألیف دونا گودوین و مورین کانلی و به قلم دکتر نگار آرازشی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و دکتر کیوان ملا نوروزی هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و فاطمه اکبری در 323صفحه در قطع وزیری ترجمه و به همت شعبه انتشارات جهاد دانشگاهی استان وارد بازار نشر شده است.
در معرفی کتاب آمده است: نقطه شروع بی چون و چرای شما چیست؟ سوال سختی است. لازم است که کارشناسان با مقدمات اعمال خیر خواهانه خود رو به رو شوند. شاید این روشی است که با استفاده از آن دانش آموزان را در کلاس های خود ارزیابی می کنند. و یا روشی است که با آن به برگزاری جلسات،  تحقیق یا بررسی اخلاقی می پردازند. شاید هم روشی است که آنها مراکز آموزشی، امکانات، یا دفاتر خود را سازماندهی می کنند. می تواند روشی باشد که با آن همکاران، همراهان، و مشتریان خود را مشغول، اخراج، یا تربیت می کنند و یا عذاب می دهند. شاید این راهی است که با آن تصمیم می گیرند که به چه کسی احترام بگذارند و چه کسی را تحمل کنند. و شاید هم روشی است که آنها برای پذیرش چیزهای غیرقابل قبول یاد گرفته اند.
این کتاب به دنبال یافتن پاسخ این سوال سخت است…
یاد آور می شود انتشارات جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری که به صورت تخصصی در حوزه نشر دانشگاهی فعالیت می کند، تلاش می کند در کوتاه ترین زمان ممکن آثار دانشگاهیان و اساتید (اعم از تالیف و ترجمه و پایان نامه های شاخص دانشجویی) را به چاپ برساند و اساتید دانشگاهی و صاحب نظران و مولفان می توانند برای اخذ مشاوره در خصوص مراحل تالیف کتاب و چاپ آثار خود به دفتر انتشارات جهاد دانشگاهی استان واقع در دانشگاه شهرکرد- جنب دانشکده منابع طبیعی- معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مراجعه کرده و یا با شماره 32320323یا 32320070 و در روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته در ساعات 8 تا 16 تماس حاصل کنند. همچنین تارگاه jchb.ir برای کسب اطلاعات بیشتر اعلام می شود.
در ضمن برای تهیه کتابِ «بازاندیشی و تغییر در فعالیت جسمانی تطبیقی (غلبه بر غرور)» می‌توانید از درگاه اینترنتی زیر اقدام به خرید نمایید: 16book.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا