برگزاری طرح ملی راه بلد در جهت ارتقاء تفکر خویش‌فرمایی جوانان

اولین دوره طرح ملی راه بلد جهت ایجاد و ارتقاء تفکر خویش‌فرمایی جوانان توسط جهاددانشگاهی استان کرمان انجام شد.

به گزارش سینا از روابط عمومی جهاد دانشگاهی کرمان، دکتر مهدی بازمانده در ادامه مطلب فوق افزود: در اولین دوره از این طرح دانشجویان از مجموعه میدان آموزشی معدنکاری زیر زمینی زغال سنگ استان کرمان بازدید کردند.

رییس جهاددانشگاهی کرمان افزود: در این طرح، ضمن بهره‌گیری دانشجویان از دانش و فناوری‌های موجود در هر استان، به ارتقاء توانمندی‌های آن‌ها به همراه بهره‌وری، کارآمدی و اثربخشی، افزایش حس خودباوری، منزلت اجتماعی و افزایش انگیزه و ایجاد ارتباط علمی و فرهنگی و نیز مدیریت و انتقال دانش و مهارت در میان دانشجویان مستعد کمک خواهد شد.

وی از جمله اهداف این طرح را ارتباط دانشجویان با صنعت، آشنایی با محیط واقعی کار، افزایش خودباوری و روحیه کارآفرینی و کسب و کار ذکر کرد.

رییس جهاددانشگاهی کرمان گفت: ایجاد زمینه‌های مناسب طی اردوهای علمی- آموزشی برای ارتقاء تفکر خویش فرمائی، خلاقیت و کارآفرینی، پرورش ایده‌های نو و تشویق جوانان به فضای کارآفرینی طی بازدید از دستاوردهای فناورانه و کارآفرینانه موفق، ارتقاء توانمندی‌های جوانان به همراه کسب مهارت، توان افزایی و علم افزایی و ارتقاء روحیه امید، استقلال‌طلبی و هویت‌جویی در بین جوانان از جمله سایر اهداف این طرح محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا