توسعه اقتصادی خانوارها از طریق همکاری مشترک مرکز ستفا جهاد دانشگاهی قم و موسسه خیریه الزهرا سلام الله علیها

دکتر یاسر شریفی؛ مدیر سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی واحد استان قم  در نشست مشترک با رئیس موسسه خیریه الزهرا “سلام الله علیها” ضمن تشریح فعالیت‌های مرکز در راستای شعار سال “جهش تولید با مشارکت مردم” اهتمام به توانمند سازی اقتصادی خانوارها را با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه هدف، لازم و ضروری دانست.

به گزارش سینا پرس، جلسه‌ای مشترک بین مرکز تجاری سازی جهاد دانشگاهی قم و موسسه خیریه الزهرا سلام الله علیها در تاریخ سه شنبه، 25اردیبهشت به منظور بررسی تفاهم نامه مشترک در جهت توانمندسازی اقتصادی خانوارها برگزار شد.

در این جلسه، نمایندگان از دو سازمان یاد شده به تبادل نظر پیرامون بررسی جزئیات تفاهم نامه و مسائل مرتبط با توانمندسازی اقتصادی خانوارها پرداختند. این مسائل شامل برنامه‌ها و فعالیت‌های ممکن برای ترغیب و پشتیبانی از کارآفرینی در خانواده‌ها، ارائه خدمات مشاوره‌ای و آموزشی، کارآفرینی و ارتقای سطح دانش و آگاهی اقتصادی خانوارها صورت گرفت.

در پایان این جلسه، دو سازمان تصمیم به بررسی پیش نویس تفاهم نامه مشترک گرفتند که اهداف و برنامه‌های مورد نظر را برای توانمندسازی اقتصادی خانوارها مشخص می‌کند. این تفاهم نامه به منظور ایجاد تعاملات موثر و بهره‌برداری از تخصص‌ها و منابع متشابه هر دو سازمان برای رسیدن به اهداف مشترک به امضاء خواهد رسید.

با عقد این تفاهم نامه، قدم مهمی به سوی توانمندسازی اقتصادی خانوارها و ارتقای سطح زندگی اجتماعی در جامعه هدف مورد نظر برداشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا