برگزاری سمینار هدف‌گذاری حرفه‌ای در حوزه کسب و کار در ابرکوه

️ این جلسه با حضور فاطمه فلاحزاده، مولف شش کتاب، پژوهشگر و مدرس دانشگاه برگزار گردید.

در این جلسه فاطمه فلاحزاده به اهمیت و ضرورت انتخاب درست در نقاط عطف زندگی و زندگی حرفه‌ای و شغلی اشاره نمود و تلاش برای خودشناسی و تیم‌شناسی، درک محیط درونی و پیرامونی کسب و کار و هدف‌گذاری برای بهبود و ارتقاء کسب و کار را از شروط ایجاد و اتخاذ یک تصمیم درست برشمرد.

وی با اشاره به لزوم پذیرش سختی‎های طی راه موفقیت، وجود یک کسب و کار در مسیر موفقیت را مرهون هدف‌گذاری واقعی و شناخت چالش‎های مسیر و توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شخصی، گروهی و سازمانی دانست که البته لازم است دائما مورد ارتقا قرار بگیرد.

فاطمه فلاحزاده با ذکر مصادیقی از طرح‌ها و ایده‌های ساده که به کارآفرینی‌های موفق در دنیا تبدیل شده‎اند، به درک درست نیاز و حل مساله مرتبط در آنها اشاره کرد و توجه به زمان، تعیین اهداف واضح و مشخص، تعهد به تعالی فردی و سازمانی در رسیدن به هدف در یک بازه زمانی مشخص را لازمه موفقیت دانست.

در پایان وی ضمن معرفی منابعی برای مطالعه دانشجویان، هدف‌گذاری را نه تنها در مراحل مختلف کسب و کار، که در مراحل مختلف زندگی شخصی نیز لازم و ضروری دانست و بر مکتوب کردن اهداف و تعهد داشتن به رسیدن به این اهداف تاکید نمود.

این سمینار در قالب رویدادهای پویش به سوی فردا و با همراهی دانشکده پیراپزشکی ابرکوه، آموزشکده فنی شریف ابرکوه و شهرداری ابرکوه با هدف کمک به افراد علاقه مند به راه‌اندازی کسب و کار جهت برنامه ریزی بهتر و انتخاب مسیر مناسب با اهداف تجاری طراحی و اجرا گردید.

پویش به سوی فردا متشکل از افراد علاقه‎مند به کتاب، گفتگو، تعالی فردی و توسعه شهر ابرکوه است که نسبت به برگزاری جلسات آموزشی و فرهنگ‎سازی در حوزه‌های مختلف، با هدف توانمندسازی جامعه هدف تلاش می‎کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا