تجلیل از اساتید نخستین دوره طرح تعالی منش استادی

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم هم‌زمان با ایام هفته معلم و تجلیل از مقام استاد، از اساتید نخستین دوره طرح تعالی منش استادی با اعطای نشان «در مسیر فرزانگی» تقدیر کرد.

به گزارش سینا از روابط عمومی وزارت علوم، ذوالفقارزاده، در دیدارهایی جداگانه، از زحمات اساتید و مدرسان نخستین دوره طرح تعالی منش استادی با اهدای لوح تقدیری از جانب زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از تلاش‌های ایشان در این طرح تقدیر کرد.

مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم «نشان طرح با عنوان در مسیر فرزانگی» را نیز  به عنوان یادبودی از طرح تعالی منش استادی، به هر یک از اساتید و مدرسان دوره، اعطا کرد.

بلالی مود (پدر علم سم‌شناسی ایران) و زنجانی‌زاده (استاد پیشکوست دانشگاه فردوسی مشهد) در آئین گشایش طرح تعالی منش استادی و  پرداختچی، صالحی، گلیایی و دانایی فرد در پنل انتقال تجربه منش استادی و خیرالدین، ضابط، چیت‌ساز و رزوان در پنل انتقال تجربه ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، از اساتید حاضر در نخستین دوره طرح تعالی منش استادی بودند که از حوزه‌های گوناگون علوم پایه، علوم انسانی-اجتماعی و علوم فنی مهندسی در بخشی از این طرح با ایراد سخنرانی و پاسخ به سؤالات اساتید نواستخدام، به این طرح یاری رساندند و تجربه‌های گرانقدر خود را در اختیار ایشان قرار دادند.

گفتنی است، نخستین دوره طرح تعالی منش استادی (مهارت‌های ناب شاگردپروری) در تاریخ 10 تا 14 مهرماه 1402 به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف در دانشگاه فردوسی مشهد برای 150 نفر از استادان نواستخدام دانشگاه‌های مراکز استان و سطح یک کشور به همراه آئین‌ گشایش و آئین عهد با امام رضا(ع) و همین طور 12 ساعت کارگاه‌های آموزشی تعاملی برگزار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا