ایرانی خبرداد:
رشد قابل توجه صنایع دانش بنیان در قم

رئیس اتاق بازرگانی استان قم گفت: با تمام محدودیت‌ها و کمبود منابع و زیرساخت‌ها صنعت قم رشد قابل توجهی در عرصه‌های مختلف از جمله شرکت‌های دانش بنیان داشته است و امروز صنایع قم به عنوان سربازان پیشگام عرصه جنگ اقتصادی فعالیت دارند.

به گزارش سینا پرس به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قم، محمد ایرانی، رئیس اتاق بازرگانی قم در جلسه با فعالان اقتصادی استان که در  اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: استان قم تا قبل از سال 72 یک استان صنعتی نبوده است.

وی با اشاره به اینکه پس از وضع قوانین سختگیرانه صنعت در تهران، بسیاری از صنایع به سمت استان قم آمدند، مطرح کرد: امروز 4 هزار واحد صنعتی در شهرک‌ها و مسیرهای مواصلاتی خارج از شهر قم داریم.
رئیس اتاق بازرگانی استان قم با بیان اینکه سرعت رشد به حدی بوده که زیرساخت‌های استان جوابگو نبودند، عنوان کرد: عدم آمادگی زیرساخت‌ها موجب بروز برخی از حوادث شده است.
وی با اشاره به اینکه استان قم در کنار استان تهران دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: نزدیکی استان قم به تهران موجب شده است در تقسیم منابع با محدودیت‌هایی مواجه باشیم.
ایرانی اضافه کرد: همچنین نزدیکی استان قم به تهران موجب شده است که تمام طرح‌های اقتصادی، مالیاتی و … ابتدا به صورت پایلوت در قم اجرا شود.
وی ادامه داد: با تمام محدودیت‌ها و کمبود منابع و زیرساخت‌ها صنعت قم رشد قابل توجهی در عرصه‌های مختلف ازجمله شرکت‌های دانش بنیان داشته است و امروز صنایع قم به عنوان سربازان پیشگام عرصه جنگ اقتصادی فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا