راه اندازی بخش ارتباط با صنعت جهاددانشگاهی صنعتی شریف

مرکز آموزش­‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی صنعتی شریف با هدف ارتباط سازنده و مداوم میان کار فرمایان و کارجویان و تسهیل جذب کارجویان با استعداد و آموزش دیده در بازار کار، موفق شد با ابتکار عمل، بخش ” ارتباط با صنعت” را راه‌­اندازی کند.

به گزارش سینا از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی صنعتی شریف، مهندس حمیدرضا عطائیان معاون آموزشی سازمان با اعلام خبر فوق گفت: نظر به رسالت جهاددانشگاهی در ایجاد پل ارتباطی میان دانشگاه و صنعت و به منظور تحقق هر چه بیشتر این رسالت، با ایجاد ارتباطی سازنده در مرکز آموزش­‌های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی بر آن شدیم تا با راه اندازی بخش ارتباط با صنعت، مسیری مطمئن برای کارجویان و فارغ التحصیلان آموزش دیده از دانشگاه به صنعت تعریف نماییم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جذب نیروهای ماهر و با استعداد جویای کار در صنعت، ادامه داد: ایجاد این بخش موجب تسهیل ارتباط دو طرفه برای کار جویان آماده به کار و کار فرمایان جویای نیروی کار شده و دسترسی آسان و صحیح را فراهم می‌­سازد.

در ادامه مهندس وفا مدیر مرکز آموزش مهارت‌­های تخصصی کاربردی سازمان جهاددانشگاهی صنعتی شریف با اشاره به اینکه این مرکز آموزشی با مهارت شخصی­ سازی نیروهای کار برای سازمان‌­های صنعتی توانسته است به نحو کاملاً اختصاصی نیروی کار متخصص را متناسب با نیازهای سازمان مورد نظر آموزش داده و سپس تامین نماید، افزود: در حال حاضر “آموزش‌­های تقاضا محور” سالهاست که در این مرکز انجام می‌­شود و شرکت‌­های بزرگ متعددی نیاز نیروی انسانی حرف‌ه­ای خود را با اعلام به مرکز آموزش تخصصی کاربردی این سازمان، پس از فراگیری دوره‌های مهارتی لازم، تامین می‌­نمایند.

لذا ایجاد بخش ارتباط با صنعت باعث می­‌شود فارغ التحصیلان دوره‌های آموزشی این مرکز با فراگیری مهارت‌های لازم در زمینه تخصصی خود به کارفرمایان صنعت از طریق این مجموعه متصل گردند.

گفتنی است، کارفرمایان و کارجویان می­‌توانند از طریق لینک https://jobs.sharif.ac به بخش ارتباط با صنعت این مرکز دسترسی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا