آمادگی استانداری گلستان برای اجرای تفاهم نامه با جهاددانشگاهی

استاندار گلستان در دیدار با رییس جهاددانشگاهی از آمادگی برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه‌ مشترک سخن گفت و دکتر مسلمی نائینی نیز با اهداء لوح سپاس از دکتر زنگانه به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

به گزارش سیناپرس از روابط‌عمومی جهاددانشگاهی، دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان عصر پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دیدار با دکتر حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی هیات همراه و ابراهیم شهبازی رئیس واحد گلستان اظهار کرد: جهاددانشگاهی گلستان با وجود اینکه یکی از جوان‌ترین واحدهای جهاددانشگاهی در کشور است، اما در زمینه علمی، پژوهشی و رصد مشکلات و مسائل استان دستاورد‌های خوبی داشته است.

وی با تأکید اینکه هرجا نهاد‌های علمی و انقلابی به هم‌گر بخورند کار‌های بزرگی به ثمر خواهد رسید، گفت: جهاددانشگاهی با مرکز افکار سنجی ایسپا در شناسایی، رصد، بازخورد دهی و تصمیم‌سازی نقش سازنده‌ای دارد.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه این استان علی رغم ظرفیت‌ها و ثروت‌های بزرگ خدادادی جزء استان‌های محروم وکم برخوردار کشور است، گفت: درآمد سرانه مردم گلستان کمتر از متوسط میانگین کشوری بوده و با رشد اقتصادی پنج درصدی در دولت سییزدهم درآمد مرد کمی بهبود یافت، ولی تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله داریم.

این مقام مسئول با بیان اینکه ما به دستاورد‌های جهاددانشگاهی افتخار می‌کنیم گفت: برای اجرایی شدن ۱۰۰ درصدی تفاهم نامه مشترک با جهاد دانشگاهی آماگی کامل داریم.

استاندار گلستان استاندار برتر حامی دانش بنیان

رئیس جهاددانشگاهی نیز در این دیداربا اشاره به اینکه استان گلستان را در زمینه گیاهان دارویی، دام سبک و سنگین و گردشگری اسب ترکمن مستعد پیشرفت و توسعه دانست و گفت: بنای جهاد دانشگاهی بر رفع مشکلات مردم است.

دکتر مسلمی نائینی تصریح کرد: در پارک‌های علم و فناوری می‌توانیم علاوه بر قرار دادن محلی برای پرورش استعداد دانشجویان با آموزش برند‌سازی محصولات، بازاریابی و تجارب‌سازی به دانشجویان را برای کسب درآمد پایدار آماده کنیم.

وی با اشاره به شعار سال و مردمی‌سازی اقتصاد گفت: ما تولیدات علمی بزرگی در جهاددانشگاهی داریم که باید با مشارکت مردم و استفاده از نقدینگی موجود در جامعه آن را تبدیل به محصول کرده تا مردم بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

رئیس جهاد دانشگاهی با اهداء لوح سپاس از دکتر «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان به عنوان استاندار برتر حامی دانش‌بنیان تقدیر کرد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا