برخورد نیروهای پلیس با دانشگاهیان ضد صهیونیست روی واقعی آمریکا را نشان داد

رییس جهاد دانشگاهی با اشاره به برخورد نیروهای پلیس با دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات اسرائیل در غزه، گفت: برخورد نیروهای پلیس با دانشگاهیان، اساتید دانشگاه و دانشجویان آمریکایی که فقط نسبت به جنایات اسرائیل اعتراض دارند، روی واقعی آمریکا را نشان داد.
برخورد نیروهای پلیس با دانشگاهیان ضد صهیونیست روی واقعی آمریکا را نشان داد

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی با اشاره به برخورد نیروهای پلیس با دانشجویان آمریکایی معترض به جنایات اسرائیل در غزه، اظهار کرد: انتظار می‌رفت کشوری که دم از حقوق بشر می‌زند، از اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه جنایات اسرائیل در غزه حمایت کند و فراتر از آن اینکه جلوی این جنایات را بگیرد؛ اما در مقابل شاهد این امر هستیم که استاد دانشگاه را دستگیر و زندانی و دانشجویان را با وضع فجیع و زد و خورد دستگیر و زندانی می‌کنند.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به تجمع دانشجویان به منظور حمایت از دانشجویان آمریکایی و محکوم کردن جنایات اسرائیل در غزه، درباره تاثیر تظاهرات دانشجویان آمریکایی در حمایت از غزه و مقاومت و ایستادگی آنها در برابر نیروهای پلیس آمریکا، بیان کرد: انقلاب ما با راهپیمایی رخ داد. انقلاب ۵۷ انقلابی آرام و فرهنگی بود و ما با تظاهرات توانستیم یک رژیم ۲۵۰۰ ساله را ساقط کنیم. این قدرت تظاهرات را نمایان می کند و نشان می‌دهد که این تظاهرات دانشجویی در آمریکا قطعا موثر خواهد بود.

وی در گفت‌وگو با ایسنا تصریح کرد: تا کنون دانشجویان معترض آمریکایی فقط تظاهرات زبانی داشته‌اند و به جایی آسیب نرساندند، جایی را نسوزاندند. این اعتراض زبانی خیلی موثر است و برخورد آمریکا در مقابل این تظاهرات نیز نشان از موثر بودن این تظاهرات دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا