بررسی زمینه‌های همکاری جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی و لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان

در دیدار رئیس و معاونان سازمان جهاددانشگاهی آذربایجان شرقی با امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان، زمینه همکاری میان دو ارگان بررسی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان، علی اصغر فاتحی‌فر، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان در این جلسه به فعالیت این سازمان در بخش‌های مختلف پژوهشی، فرهنگی، پزشکی و آموزشی اشاره و اظهار کرد: مرکز پزشکی و آزمایشگاه تشخیص طبی، مرکز درمان ناباروری، طب کار، طب پیشگیری، آزمایشگاه ژنتیک، مرکز انرژی‌های تجدید پذیر، پژوهشکده توسعه و برنامه‌ریزی، خبرگزاری های ایسنا و ایکنا، مرکز افکار سنجی (ایسپا) و …  از جمله مراکز سازمان جهاددانشگاهی استان هستند.

وی با اشاره به توانمندی‌های معاونت آموزشی این سازمان گفت: معاونت آموزشی در هفت کارگروه و در پنج مرکز در تبریز و همچنین شهرستان‌های مرند و میانه، دوره های مختلف آموزشی را ارائه می‌دهد و در این راستا نیز در تبریز علاوه بر دانشگاه‌های تبریز و هنر اسلامی، امیدواریم در دانشگاه صنعتی سهند نیز دفتر جهاد دانشگاهی را تاسیس کنیم.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی در صورت تمایل سایر ارگانها، می‌تواند دوره‌های آموزشی و ضمن خدمت مورد نیاز هر مجموعه را با کیفیت و استاندارهای بالا برگزار کرده و گواهی معتبر اعطا کند.

فاتحی‌فر تاکید کرد: جهاددانشگاهی در کشور در حوزه‌های مختلفی فعالیت می‌کند و در صورت نیاز می‌توانیم ارتباط ارگان‌های استانی را به سایر واحدهای جهاد دانشگاهی در سطح کشور نیز ارتباط دهیم.

امیر سرتیپ دوم ستاد امیرحسین شفیعی، فرمانده لشکر 21 حمزه نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد؛ از توانمندهای جهاددانشگاهی به ویژه در حوزه آموزشی در مجموعه ارتش استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا