کسب مقام نخست بایوتلنت توسط سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران

پژوهشگران پژوهشکده فناوری‌های زخم و ترمیم بافت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره ملی «بایوتلنت» شدند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، رویداد بایوتلنت به میزبانی اتحاد زیست شناسان ایران و شرکت‌های سرمایه‌گذار به عنوان حامیان مالی این رویداد علمی، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

۱۰ طرح از میان طرح‌های ارسال شده به رویداد پایوتلنت توانستند به مرحله نهایی این رویداد علمی راه یابند.

دکتر بنفشه حیدری، عضو هیات علمی گروه ترمیم نوری و دکتر کاوش زندسلیمی پژوهشگر گروه لیزر پزشکی پژوهشکده یارا با هدایت علمی و راهنمایی دکتر سید مهدی طبایی با کسب ۴۰۱ امتیاز به عنوان تیم برگزیده این المپیاد ملی انتخاب شدند.

دکتر امیرعلی حمیدیه، دکتر مسعود وثوق، دکتر رامین فاضل، دکتر سامان حسینی نسب و دکتر سوده حیدری‌نسب اعضای تیم داوری را تشکیل دادند. تیم داوری، دو کارت طلایی که به معنای حمایت همه جانبه داوران و سرمایه گذاران است به تیم برگزیده جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران اهدا کردند.

۲ شتاب‌دهنده «لیوژن ‌فارمد» و «نبتروژن» نسبت به ارائه خدمات و تسهیلات به تیم برگزیده این رویداد علمی اعلام آمادگی کردند.

دکتر سوده حیدری‌نسب از اعضای تیم داوری، بنیانگذار و رئیس هیات‌مدیره شرکت دانش‌بنیان رایان توسعه پایا؛  نیز کارت طلایی خود را به پژوهشگران اعطا کردند.

رویداد بایوتلنت با هدف جست‌وجوی استعدادهای علمی، نمایش و تجلیل از نبوغ و خلاقیت دانشمندان، محققان و نوآوران مشتاق برگزار می‌شود. دومین دوره از این رویداد با موضوع سلول درمانی و پزشکی بازساختی و در محورهای سلول درمانی، ژن درمانی، مهندسی بافت و بایومتریال، روز چهارشنبه، ۵ اردیبهشت برگزار شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا