بازدید دانشجویان دانشگاه هنر از باغ موزه ملی دفاع مقدس

دانشجویان دانشگاه هنر در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» از باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازدید کردند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی هنر، به همت شعبه هنر سازمان دانشجویان پنجم اردیبهشت‌ماه جمعی از برادران دانشجوی دانشگاه هنر در قالب طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» از باغ موزه دفاع مقدس بازدید کردند. این اردوی فرهنگی، تاریخی و گردشگری با هدف بازدید دانشجویان و نخبگان دانشگاه هنر از آثار و مواریث فرهنگی، تاریخی و جاذبه‌های گردشگری هشت سال دفاع مقدس با هدف جریان‌سازی فرهنگی، آشنایی نسل امروز با حماسه هشت سال دفاع مقدس و تقویت روحیه خودباوری و تقویت اقتدار ملی و هویت اسلامی ایرانی در قالب نوزدهمین دوره طرح ملی «ایران، مرز پرگهر» برگزار شد.

در این رویداد دانشجویان دانشگاه هنر با حضور استاد درس آشنایی با دفاع مقدس، ضمن بازدید از تجهیزات و ادوات نظامی به کار گرفته شده در دوران هشت سال دفاع مقدس از تالارهای هشت‌گانه باغ موزه دفاع مقدس (تالار پروانه‌ها، تالار آستانه، تالار حیرت و حقانیت، تالار دفاع، تالار آرامش، تالار شهادت، تالار پیروزی و تالار سرانجام) در حضور کارشناسان هر تالار که خود از حماسه‌سازان دفاع مقدس هستند، بازدید کردند. در این موزه با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال سعی در انتقال مفاهیم تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و نقش مردم در آن‌ها شده است.
لازم به ذکر است بازدید از باغ موزه دفاع مقدس برای خواهران دانشجوی دانشگاه هنر روز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود. این اردو با مشارکت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه هنر برگزار شد

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا