برگزاری رویداد فن‌تز صنایع غذایی در مشهد

دبیر اولین رویداد ملی فبین فود گفت: همزمان با رویداد ملی فبین فود در روز ۱۳ اردیبهشت ماه سال جاری، رویداد فن‌تز صنایع غذایی در مشهد نیز برگزار می‌گردد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی، دکتر شادی بلوریان با بیان این مطلب افزود: رویداد فن‌تز صنایع غذایی توسط مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و با حمایت سازمان جهاددانشگاهی خراسان رضوی و هم زمان با اولین رویداد ملی فبین فود برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: رویداد فن‌تز صنایع غذایی به منظور حمایت از ایده‌ها و طرح‌های این حوزه در قالب حفاظت از دارایی‌های فکری، توسعه فناوری و خدمات استقرار در آزمایشگاه‌های ساخت سریع از قبیل فضای کار اشتراکی، خدمات آزمایشگاهی و پایلوت، شبکه‌سازی و برگزاری دوره‌ها و منتورینگ تخصصی و اتصال آنها به صنعت برگزار می‌گردد.

معاون پژوهشکده علوم و فناوری موادغذایی جهاددانشگاهی عنوان کرد: تمامی فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای، محققین پسا دکتری و دانشجویان دکتری که از پروپوزال خود دفاع کرده‌اند و موضوع پایان‌نامه و یا رساله آنها در حیطه‌های فناورانه علوم و صنایع غذایی است می‌توانند در این رویداد با حفظ شرایط و عدم انتشار نتایج دستاوردها شرکت نمایند.

گفتنی است که اولین رویداد ملی فبین فود در روز 13 اردیبهشت ماه سال جاری در محل تالار فردوسی مجتمع دکتر علی شریعتی جهاددانشگاهی خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا