مسیریابی دیگری برای نمایش قدرت علمی و ثروت تاریخی کشور

همکاری‌های مشترک علمی و فرهنگی یزد و لار در راهبری آینده توسعه می‌یابد

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل استان یزد گفت: وجود اشتراکات بیشمار میان شهرهای یزد و لار و هم افزایی و همکاری‌های مشترک برج علم و فناوری لارستان و پارک علم و فناوری یزد، می‌تواند قدرت علمی و ثروت تاریخی کشورمان را بیش از گذشته به نمایش درآورد.

به گزارش سینا پرس فارس، بی بی فاطمه حقیرالسادات در حاشیه بازدید از اماکن علمی، میراث فرهنگی و تاریخی شهر لار، بیان کرد: زیرساخت‌ها و آثار باستانی در منطقه لارستان، نشان از حضور زنده و فعال مردمی در نگاه به آینده دارند و وجود تمدن و تاریخی بیش از یک هزار سال در این منطقه، به نوبه خود بی‌نظیر است.

وی افزود: وجود برج علم و فناوری لارستان در کنار تمدن و میراث فرهنگی این شهر، یک مزیت مهم است و انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک می‌تواند نقش مهمی در توسعه همکاری‌های علمی و فرهنگی دو شهر ایفا کند.

رئیس کمیسیون میراث فرهنگی، صنایع دستی گردشگری و روابط بین‌الملل استان یزد اضافه کرد: به همین منظور، با توجه به اشتراکات متعدد بین شهر‌های تاریخی یزد و لار، تفاهم‌نامه‌های مشترک همکاری در زمینه علم، فناوری، گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی منعقد خواهد شد تا از ظرفیت‌های دو طرف بهره‌برداری شود.

او در خاتمه خاطر نشان کرد: وجود اشتراکات بیشمار میان شهرهای یزد و لار و هم افزایی و همکاری‌های مشترک برج علم و فناوری لارستان و پارک علم و فناوری یزد، می‌تواند قدرت علمی و ثروت تاریخی کشورمان را بیش از گذشته به نمایش درآورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا