نمایش دستاوردهای جهاددانشگاهی در بزرگترین رویداد صادراتی کشور

جهاددانشگاهی به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای خود را در ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران IRAN EXPO ۲۰۲۴ ارائه می‌کند.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی جهاددانشگاهی، ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی ایران (IRAN EXPO2024) به‌عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور که مورد حمایت وزارتخانه‌های امور خارجه و صمت نیز است از تاریخ ۸ الی ۱۲ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

 جهاددانشگاهی نیز به منظور توسعه ارتباطات خود در حوزه بین الملل، محصولات فناورانه و دانش‌بنیان صادراتی واحدهای سازمانی این نهاد از سازمان تهران، واحد مازندران، پژوهشگاه ابن سینا، پژوهشکده‌ گیاهان دارویی و مرکز ملی ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران را در غرفه‌ای با نام (ACECR) در سالن ۱۰ این نمایشگاه در معرض دید بازرگانان خارجی قرار خواهد داد.

گفتنی است این نمایشگاه ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار خواهد شد و طبق پیش‌بینی‌ها بیش از ۳۰۰۰ تاجر و بازرگان خارجی از ۱۰۰ کشور جهان از نمایشگاه فوق بازدید خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا