کسب رتبه علمی فصلنامه «پژوهش انحرافات و مسائل اجتماعی»

فصلنامه «پژوهش انحرافات و مسائل اجتماعی» نشریه‌ای در حوزه آسیب‌ها، مشکلات و مسائل اجتماعی در کشور است که توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و با همکاری «انجمن علمی جامعه‌شناسی آموزش و پرورش» و «انجمن ایرانی مطالعات زنان» منتشر می شود موفق به کسب رتبه علمی شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی، فصلنامه «پژوهش انحرافات و  مسائل اجتماعی» نشریه‌ای علمی پژوهشی در حوزه آسیب‌ها، مشکلات و مسائل اجتماعی در کشور است که توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی و با همکاری «انجمن علمی جامعه‌شناسی آموزش و پرورش» و «انجمن ایرانی مطالعات زنان» منتشر می شود. این فصلنامه چهارمین نشریه علمی است که توسط پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی موفق به کسب رتبه علمی  شده است.

فصلنامه مذکور از سال 1400 با عنوان «پژوهش مسائل اجتماعی ایران» و از سال 1402 با عنوان تخصصی «پژوهش انحرافات و مسائل اجتماعی» مقاله‌های علمی- پژوهشی در حوزه‌ تخصصی مسائل اجتماعی را منتشر می‌کند. سردبیر این فصلنامه آقای دکتر بیژن زارع استاد تمام جامعه شناسی دانشگاه خوارزمی و دستیارعلمی سردبیر دکتر فروزنده جعفرزاده پور دانشیار جامعه شناسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اجتماعی جهاددانشگاهی است. هدف اصلی فصلنامه انتشار آخرین یافته‌های علمی در حوزه مسائل اجتماعی و ایجاد بستری برای ارائه یافته ها و مباحث در این حوزه با رویکردهای بین رشته‌ای است. این فصلنامه تلاش دارد ضمن تبیین ابعاد و زوایای مسائل اجتماعی از رویکردهای مختلف، راهکارهایی برای حل مسائل نظری و عملی موضوع را ارائه نماید.

لینک فصلنامه   :https://risi.ihss.ac.ir/

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا