۲۴ عنوان قرارداد چاپ کتاب جهاد دانشگاهی لرستان بسته شد

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان از بسته شدن ۲۴ عنوان قرارداد چاپ کتاب دانشگاهی توسط سازمان انتشارات این واحد در استان خبر داد.

فرهاد فرامرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی یکی از مراکز معتبر در زمینه تولید محتوا، چاپ، نشر و توزیع متون علمی و دانشگاهی کشور محسوب می‌شود. سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ در استان آغاز کرده است. این سازمان علاوه بر ارائه خدمات چاپ کتاب از جمله داوری علمی، ویراستاری، صفحه‌بندی، طراحی جلد، گرفتن مجوز، چاپ، نشر و ..‌. در حوزه کتاب صوتی و کتاب الکترونیک فعالیت می‌کند.

وی اجرای رویدادهای فرهنگی و ترویجی متنوع در زمینه کتاب، مطالعه، فرهنگ مکتوب و ترویج گفتمان علمی را از دیگر اقدامات سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان دانست و گفت: برگزاری موفق پویش ملی نذر کتاب به نفع مناطق محروم استان، برگزاری چند عنوان برنامه ملی فصل سخن، طرح ملی دفاع سه دقیقه‌ای، جلسات متعدد نقد و برررسی کتاب، رونمایی از کتب منتشر شده و … از فعالیت‌های شاخص فرهنگی این واحد در سال گذشته بوده است.

او اظهار کرد: در راستای کمک به چاپ کتب دانشگاهی این واحد ۱۰ درصد تخفیف برای اساتید و دانشجویان هم‌استانی در نظر گرفته است.

فرامرزیان گفت: سال گذشته ۲۴ عنوان قرارداد چاپ کتاب دانشگاهی توسط سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان بسته شد. تبدیل پایان‌نامه‌های غنی دانشجویی به کتاب، از دیگر خدماتی بوده که سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی لرستان برای دانشجویان در نظر گرفته است.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان افزود: با توجه به وجود ظرفیت‌های مناسب، این واحد آمادگی دارد در حوزه تدوین و چاپ کتاب با دستگاه‌های اجرایی درباره چاپ کتاب‌های سازمانی همکاری کند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا