امکان سرمایه‌گذاری در جهاد دانشگاهی تهران در حوزه فن‌آوری‌های توسعه‌یافته فراهم شد

با ثبت شرکت سهامی خاص گروه توسعه اقتصادی جهت(جهاد دانشگاهی تهران)، امکان سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و مدنی، تجاری‌سازی برای بهره‌برداری از فن‌آوری‌های توسعه‌یافته و … در جهاد دانشگاهی تهران فراهم شد.

به گزارش سیناپرس از روابط عمومی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، موضوع فعالیت این شرکت، شخصیت حقوقی سرمایه‌گذاری و مشارکت حقوقی و مدنی در هر گونه فعالیت اقتصادی، تحقیق و تجاری‌سازی یافته‌های تحقیقی، تولیدی، خدماتی، بازرگانی در داخل و خارج از کشور است.

ارائه همه خدمات مشاوره‌ای و مطالعات اقتصادی، جهت ارتقاء توانمندی و بهره‌وری فن‌آوری‌های به بلوغ رسیده در سازمان جهاد دانشگاهی تهران و به‌منظور تجاری‌سازی برای بهره‌برداری از فن‌آوری‌های توسعه‌یافته در این سازمان و تأسیس شرکت‌ها و موسسات اقتصادی و مطالعاتی، ایجاد، توسعه، تکمیل و راه‌اندازی و مدیریت واحدهای تولیدی، بازرگانی و به‌طور کلی مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فنی از دیگر موضوعات فعالیت این شرکت سهامی خاص، است.

ثبت و تأسیس شرکت سهامی خاص گروه توسعه اقتصادی سازمان جهاد دانشگاهی تهران(جهت) با درج آگهی در یکی از روزنامه‌های رسمی و کثیرالانتشار کشور در تاریخ 7 فروردین 1403 با شماره ثبت 629017 و به شناسه ملی 14013216870 اعلام شده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا