576 جواز تاسیس در بخش صنعت قم صادر شد

اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم اظهار کرد: در سال گذشته مجموعا ۵۷۶ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۱۶۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال در قم صادر شده است.
به گزارش سینا پرس، به نقل از ایسنا قم، اکبر ابدالی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم عنوان کرد: در سال گذشته مجموعا ۵۷۶ جواز تاسیس صنعتی در قالب ایجادی و توسعه‌ای با سرمایه گذاری ۱۶۴ هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال با ظرفیت اشتغال ۱۰ هزار و ۳۳۸ نفر در قم صادر شده است.
وی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۲ اقدام لازم برای صدور ۴۹۶ جواز ایجادی (ایجاد واحد صنعتی جدید) با سرمایه‌گذاری ۱۴۱ هزار و ۴۶۱ میلیارد ریال و ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۸۸۱۰ نفر انجام شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم بیان کرد: تعداد ۸۰ مورد از جوازهای تاسیس صادر شده در قم مربوط به جوازهای توسعه‌ای (اجرای طرح‌های توسعه در واحدهای صنعتی موجود استان) ‌با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۱۵۲۸ نفر و سرمایه گذاری حدود ۲۲ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال است.
ابدالی بیان کرد: در سال ۱۴۰۲، ۱۹۴ فقره پروانه صنعتی شامل پروانه‌های جدید و همچنین توسعه واحدهای موجود با ظرفیت اشتغال ۴۲۹۵ نفر و سرمایه‌گذاری ۷۵ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال صادر کردیم.
وی ادامه داد: به تفکیک آمار در سال گذشته ۱۳۶ مورد پروانه بهره‌بردری واحدهای صنعتی ایجاد شده با سرمایه گذاری ۷۱ هزار و ۴۶۹ میلیارد ریال و ایجاد فرصت اشتغال برای ۳ هزار و ۶۴۲ صادر شد.
ابدالی اظهار کرد: از مجموع ۱۹۴ پروانه بهره‌برداری صنعتی در سال گذشته، ۵۸ پروانه در خصوص توسعه واحدهای صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۳۵۰ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۱۷ نفر بوده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم در پایان احیای واحدهای صنعتی راکد را مورد توجه قرارداد و گفت: در سال ۱۴۰۲، ۶۳ واحد راکد با اشتغال ۵۱۶ نفر و سرمایه‌گذاری ۵۸۸۴ میلیارد ریال احیا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا