اجتماع دانشگاهیان صنعتی امیرکبیر در حمایت از پاسخ قاطع ایران به رژیم صهیونیستی

دانشجویان دانشگاه‌ صنعتی امیرکبیر و دیگر دانشگاه‌ها در حمایت از پاسخ قاطع سپاه پاسداران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در شهر دمشق (۱۳ فروردین ۱۴۰۳) تجمع کردند.

به گزارش سیناپرس از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاهیان این دانشگاه در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صهیونیستی تحت‌ عنوان «وعده صادق» گردهم جمع شدند.

در این اجتماع، دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سر دادن شعارهای نصر من الله و فتح قریب، اسرائیل نابود است، فلسطین پیروز است، رژیم صهیونیستی نابود باید گردد، خیبر خیبر یا صهیون، الله اکبر، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، شکست صهیون نباشد بعید؛ حمایت خود را از مجاهدت سربازان سپاه اسلام در پاسخ قاطع به رژیم خونخوار صیهونیستی اعلام کردند.

این اجتماع با قرائت بیانیه دانشجویی پایان یافت. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

همچنین دانشجویان دانشگاه‌های صنعتی شریف و تهران نیز از برگزاری تجمعی بعد از نماز ظهر و عصر در داخل این دانشگاه‌ها برای حمایت از پاسخ قاطع به حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی خبر داده اند که این اخبار نیز به گزارش فعلی افزوده خواهد شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه (۲۶ فروردین) با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس‌جمهور نیز امروز (یکشنبه) در پی عملیات مقتدرانه علیه رژیم صهیونیستی در پیامی تصریح کرد: دلاورمردان نیروهای مسلح با رصد تحولات منطقه هر تحرکی را زیر نظر دارند و چنانچه رژیم صهیونیستی یا حامیان آن رفتاری خیره‌سرانه نشان دهند، پاسخی قاطع و به مراتب سهمگین‌تر دریافت خواهند کرد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا