درخشش تیم پنج نفره فارس در المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری

مدال طلای ششمین نمایشگاه ابتکارات و المپیاد کشوری رباتیک و مکاترونیک آرموکاپ به همراه جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه به تیمی از استان فارس رسید.

به گزارش سینا پرس فارس، ششمین دوره نمایشگاه ابتکارات و المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری آرموکاپ (ARMO CUP) با حضور 352 شرکت‌کننده از سراسر کشور با هدف شناسایی و تشویق مخترعان، پژوهشگران با مرکزیت دانشگاه آزاد اسلامی در هفت لیگ نمایش آزاد، اختراعات و نوآوری، ابداعات و ابتکارات، دستاورد‌های علمی و پژوهشی، ربات بولینگ و لیگ مهندسین در مجتمع اکومال کرج برگزار شد.

تیم پنج نفره استان فارس با اختراعی در حوزه مهندسی پزشکی (ویژه افراد ناتوان جسمی از جمله معلولان و جانبازان و …) موفق شد مدال طلای ششمین المپیاد رباتیک و مکاترونیک کشوری (آرموکاپ) را در پایان سال 1402 کسب و فروردین امسال جوایز ویژه این بخش را دریافت کند.

همچنین، این تیم موفق به کسب جایزه ویژه دانشگاه TITU بلژیک (شعبه ترکیه) و انجمن مخترعان شرق ترکیه (turkish inventors and innovators network) شد.

بنابراین گزارش؛ اعضای این تیم احمد ابراهیمی، سروش سلیمی، سلمان صدیقی، مصطفی صدیقی و علیرضا رضائیان هستند و این افتخار را به سرپرستی احمد ابراهیمی برای استان فارس و ایران رقم زدند و جوایز خود را هم دریافت کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا