لزوم اصلاح فرایندها در کاهش پرونده‌های ماده ۱۰۰

رئیس‌کل دادگستری استان فارس بر اجرای سریع و قاطع آراء کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری، تقویت نمایندگان حقوقی شهرداری‌ها و اصلاح فرآیندها به منظور کاهش تعداد پرونده‌های مرتبط با ماده ۱۰۰ تاکید کرد.

به گزارش سینا پرس فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید کاظم موسوی امروز 20 فروردین ماه در نشست هم‌اندیشی مدیریت شهری، استانی و شورای قضایی فارس با بیان اینکه نمایندگان حقوقی شهرداری نقش مهمی در دفاع از حقوق عموم مردم‌ دارند گفت: تقویت علمی و تجربی نمایندگان حقوقی شهرداری‌ها ضمن جلوگیری از تشکیل بسیاری از پرونده‌هامی‌تواند فرایند رسیدگی در پرونده‌های مربوطه به شهرداری‌ها را تسریع کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع کمیسیون‌هایماده ۱۰۰ شهرداری پرداخت و ضمن تأکید بر اجرای سریع و قاطع تصمیمات کمیسیون گفت: خروجی و نتیجه رسیدگی‌های سریع، تصمیمات قاطع و اجرای به‌موقع احکام ماده ۱۰۰ نظم و انضباط شهری را به دنبال دارد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس به رویکرد پژوهشی به‌منظور اصلاح فرایندها باهدف کاهش پرونده‌های ماده ۱۰۰ اشاره کرد و افزود: باید به نحوی مدیریت ساخت‌وسازها انجام گیرد که نیازی برای تشکیل پرونده در کمیسیون ماده ۱۰۰ نباشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی از بررسی تخصصی پیشنهاد تجمیع گروه‌های ماده ۱۰۰ خبر داد و خاطرنشان کرد: هرگونه تحولی که بتواند منجر به تسهیل ارائه خدمات و کاهش پرونده‌هامی‌شود در دستور کار قرار خواهیم داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا