بیانیه رییس پارک علم و فناوری خوزستان به مناسبت روز قدس

سید یحیی میرزایی رییس پارک علم و فناوری خوزستان جامعه بزرگ شرکت های دانش بنیان، فناوران و نوآوران و همه مردم شریف استان خوزستان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان، متن این دعوت به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس شریف، قبله اول مسلمانان و فلسطین به فرمایش امام خمینی (ره)؛ « پاره تن اسلام است ».  روز قدس، روز فریاد عدالت خواهی، حق طلبی و مبارزه با ظلم رژیم صهیونیستی تروریست پرور است.

قدس، راه روشن حمایت از مظلوم است، پرچم ظلم ستیزی و آزادی طلبی که پرچم دار آن و آغازگر این راه روشن ایران عزیز و مقتدر است. راهی که موجب بیداری جهان اسلام و وحدت و برادری بیشتر مسلمانان شد.

بی شک اقدام اخیر این رژیم رو به افول در سوریه که موجب شهادت جمعی از عزیزانمان در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران شد، روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد کرد. اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام ضد حقوق بشری، از آحاد مردم ولایتمدار خوزستان و جامعه بزرگ فناوران و نوآوران دعوت می کنم تا همراه با مردم روزه دار و خداجوی ایران اسلامی در راهپیمایی باشکوه روز قدس، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کرده تا ضمن حمایت از آرمان آزادی قدس و مردم قهرمان و مبارز غزه، خشم انقلابی خود را علیه ظلم و تجاوز صهیونسیت کودک‌کش به ویژه جنایت اخیر فریاد بزنند.

سید یحیی میرزایی

رییس پارک علم و فناوری خوزستان

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا