مسیر پیش روی خیرین هموارتر می شود

رئیس جمهور خیرین را شریکی راهبردی برای دولت دانست و با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از خیرین می‌داند، بر تسهیل مسیر انجام کارهای خیر از سوی همه دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین سلامت استان فارس، در نشست رمضانی رییس جمهور با جمعی از خیرین و مسئولان موسسات خیریه اثرگذار سراسر کشور، رئیس جمهور با بیان اینکه دولت خود را موظف به حمایت از خیرین میداند، از تدوین و ابلاغ آیین نامه های لازم برای حمایت دولت از خیرین در اسرع وقت خبر داد.

دکتر علی اکبر رامجردی در این نشست، با اشاره به بیست و یک سال همراهی مجمع خیرین سلامت فارس با خیرین گفت: باتوجه به تلاش و پیگیری دو دهه برای رفع موانع پیش روی خیرین، مجددا در این دیدار نیاز به بازنگری در قانون معافیت مالیاتی مشارکت دولت در تامین بودجه پروژه های خیر ساز بررسی و چالش‌های بیمارستان‌های خیریه در این نشست مطرح گردید.

او ادامه داد: در جمع بندی این جلسه، دستور مساعد جهت تدوین آیین نامه برای ایجاد شعبه ویژه امور مالیاتی برای خیرین در ادارات دارایی و افزایش تعداد مؤسسات خیریه مشمول مزیت مالیات، بررسی فوری چالش‌های مراکز خیریه توسط وزیر بهداشت وابلاغ راهکارهای پیشنهاد شده کارگروه خیرین به وزرا و سازمانها از سوی رئیس جمهور داده شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا