فعالیت ۲۴ تیم جدید در مرکز رشد پارک فناوری پردیس

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس از سه فراخوان برای عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس خبر داد و گفت: پس از ارزیابی صورت گرفته ۲۴ تیم جدید در این مرکز فعالیت خود را آغاز کردند.

محسن علی اکبریان گفت: در حال حاضر ۵۱ شرکت در این مرکز مشغول به فعالیت هستند. این شرکت‌ها در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله الکترونیک، هوش مصنوعی، تجیهزات پزشکی، قطعات مصرفی صنایع فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه این شرکت‌ها در سال جاری بیش از ۱۰۹ محصول تولید و به بازار عرضه کردند، یادآور شد: عضویت در مرکز رشد پارک فناوری پردیس از طریق رویداد مسیر است و برای این منظور سه فراخوان منتشر شد و در مجموع بیش از ۱۷۰ شرکت و استارت‌آپ تمایل خود را برای عضویت در این مرکز اعلام کردند.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علی اکبریان اظهار کرد: پس از برگزاری رویداد مسیر و آموزش استارت‌آپ‌ها و شرکت‌ها، تاکنون ۲۴ شرکت جدید به مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اضافه شدند. البته فراخوان سوم، اسفند سال جاری منتشر شده و فرایند بررسی تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها برای حضور در دوره مسیر ادامه دارد.

رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان درخصوص خروج شرکت‌ها از این مرکز توضیح داد: در سال جاری، ۱۹ شرکت با طی مراحل رشدیافتگی از این مرکز خارج شده و در پارک فناوری پردیس یا مناطق دیگر به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا