پیشبرد کمیته محرومیت‌زدایی با رویکرد عدالت اجتماعی

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به موضوع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محلات، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی توسط سپاه و آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، تأکید کرد: کمیته محرومیت‌زدایی با رویکرد عدالت اجتماعی در این باره ورود کرده است.‌

سیده مریم حسینی امروز ۲۱ اسفندماه در بیست و چهارمین مرحله از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز و افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴۳ پروژه محرومیت‌زدایی با اعتبار ۷۸۶۹ میلیارد ریال بصورت همزمان در مناطق یازده گانه شهرداری شیراز گفت: پس از احصاء نیازها، تدوین سند، مصوبات مختلف و دستورالعمل‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی، اکنون به‌جایی رسیده‌ایم که در قرارگاه شرایط خاص محرومیت‌زدایی بررسی می‌شوند.

حسینی با تصریح بر این موضوع که محرومیت‌زدایی تنها کاری عمرانی نیست بلکه بخش فرهنگی و مالی را هم درگیر کرده است، افزود: اعتقاد شهردار شیراز بر این است که در بحث محرومیت‌زدایی در ابتدای کار قرار داریم.

وی ادامه داد: پس از شروع به کار کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز متوجه شدیم که باید یک سند تدوین کنیم، چراکه نقاط کوری در محلات داشتیم که از چشم شهرداران مناطق دور افتاده بود.

حسینی عنوان کرد: اکنون برای نقاط کور چاره‌اندیشی شده و شرایط به‌گونه‌ای جلو رفته که فعالیت‌ها و پروژه‌های به‌روز در حوزه محرومیت‌زدایی اجرایی می‌شود.

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، او همچنین با اشاره به موضوع توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در محلات، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی توسط سپاه و آسیب‌هایی نظیر اعتیاد، تأکید کرد: کمیته محرومیت‌زدایی با رویکرد عدالت اجتماعی در این باره ورود کرده است.‌ و امید است شاهد تداوم شادی مردم محلات محروم شهر باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا