جهاددانشگاهی سال ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و کارآفرینی خوش درخشید

مدیرکل پروژه‌های آموزش و کارآفرینی درباره دستاوردها و فعالیت‌های جهاددانشگاهی در حوزه آموزش و کارآفرینی گفت: جهاددانشگاهی سال ۱۴۰۲ در حوزه آموزش و کارآفرینی در سطح کشور خوش درخشید.

به گزارش سیناپرس، احمد حسین سلگی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های ستاد معاونت آموزش وکارآفرینی در حوزه طرح‌ها و برنامه‌های آموزشی جهاد دانشگاهی تصریح کرد: درآمد حوزه آموزش و کارآفرینی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی داشته و امیدواریم با تلاش مجموعه ستاد و صف، این روند موفقیت در سال ۱۴۰۳ نیز تکرار شود.

وی با اشاره به اینکه تعامل خوبی بین ستاد و واحدهای جهاد دانشگاهی سراسر کشور برقرار است، گفت: این هم افزایی و همکاری موجب شده تا آموزش‌های حوزه آموزش و کارآفرینی موثرتر و برای جامعه ملموستر باشد و با استقبال خوبی از سوی فراگیران و بهرهمندان بخش‌های دولتی و خصوصی مواجه گردد.

مدیرکل پروژه‌های آموزش و کار آفرینی جهاد دانشگاهی در ادامه با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در ارائه آموزش‌ها و سایر خدمات آموزشی نظیر آزمون‌های استخدامی و کانون ارزیابی به مرجعیت دست یافته است، گفت: رضایت مخاطبان از خدمات جهاد دانشگاهی ناشی از همدلی، همکاری و هم افزایی شبکه سراسری جهاد دانشگاهی است و به عبارتی نیروی انسانی و روحیه جهادی سرمایه اصلی جهاد دانشگاهی است.

به گزارش بازار کار، وی در پایان از معاون محترم آموزش و کارآفرینی، مدیران و کارشناسان حوزه آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی در سراسر کشور قدردانی نمود و تصریح کرد: امیدواریم در سایه تلاش مجموعه آموزش جهاد دانشگاهی در حوزه صف و ستاد، سال ۱۴۰۳ سال پربار تری برای آموزش جهاد دانشگاهی باشد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا