نقش ماندگاری دیگر از خیر برگزیده عرصه سلامت فارس

بانوی خیر برگزیده و پیشکسوت عرصه سلامت فارس یک قطعه زمین به وسعت 6هزار متر مربع به این عرصه اهدا نمود.

استاندار فارس امروز 28 بهمن ماه در مراسم تجلیل از سیمین دخت مدرسی بانوی خیر نیک اندیش حوزه سلامت فارس، گفت: اهداف بنیانگذاران کار خیر در هر مورد اهدایی باید دائما مرور گردد و تمام تلاش مسئولان به سمتی برود که در اجرا، کارها و عملکردها به نیت خیر نزدیک شود و نیت خیر به عنوان سرلوحه همیشگی اجرایی هر کار خیر قرار گیرد.

سیدوحید حسینی رییس دانشگاه علوم پزشکی نیز در این مراسم گفت : با توجه به تورم موجود درصدد بررسی قوانین و راهکارهایی هستیم که بتوان از طرف دانشگاه علوم پزشکی حمایت بیشتری از بیمارستانهای خیرساز صورت گیرد .

مدیر عامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس و مدیر سازمانهای مردم نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به حضور بانوان خیر، بخصوص در عرصه بیمارستان سازی در استان فارس گفت: بانو سیمین دخت مدرسی از بانیان بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز که همواره از خیرین حامی عرصه سلامت بوده اند، در این مقطع زمانی با نیت توسعه فضای درمانی این بیمارستان، زمینی به وسعت 6 هزار متر مربع اهدا نمودند.

علی اکبر رامجردی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان مادر کودک غدیر علاوه بر ارائه خدمات به بیماران شیراز پذیرای بیماران از شهرهای دیگر است، توسعه فضای خدمات رسانی و درمانی این بیمارستان کاملا مشهود بود. لذا بانو مدرسی این زمین که در مجاورت بیمارستان قرار دارد را به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب تر درمانی برای بیماران مراجعه کننده اهدا نمودند .

به گزارش سینا پرس فارس به نقل از روابط عمومی مجمع خیرین تامین سامت فارس، وی در آخر یادآور شد: مجمع خیرین نیز تعهد نموده که در زمین اهدایی مذکور طرح توسعه بیمارستان را اجرا می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا