رویداد قلمزنی «نجوای قلم» افتتاح شد

رویداد نمایشگاه-کارگاه هنر قلمزنی با عنوان «نجوای قلم» که به همت جهاد دانشگاهی هنر درحال برگزاری است، با حضور معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران و سرپرست واحد هنر در نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر؛ ظهر روز 15 بهمن‌ماه، رویداد «نجوای قلم» با نمایش آثار هنر سنتی و اسلامیِ قلمزنی با حضور دکتر حسن فارسی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی، دکتر جمال رحیمیان رییس سازمان جهاد دانشگاهی تهران، اسد رازانی مدیرکل امور واحدها، امین مختاری سرپرست جهاد دانشگاهی هنر و اساتید و هنرمندان این عرصه در محل باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران افتتاح شد.

در این مراسم که با مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و همچنین سازمان جهاد دانشگاهی تهران درحال برگزاری است؛ 23 هنرمند رشته قلمزنی از شش استان کشور زیر نظر بلال جزینی از اساتید قلمزنی سبک اصفهان مرکز آموزش‌های تخصصی واحد هنر، کارگاه آموزشی این رشته را نیز می‌گذرانند.

رویداد «نجوای قلم» به همت جهاد دانشگاهی هنر و با مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران و سازمان جهاد دانشگاهی تهران از 15 تا 17 بهمن ماه جاری از ساعت 10 تا 17 در نگارخانه باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا