دورهمی مدیران مراکز رشد در پارک یزد

گردهمایی مدیران و کارشناسان مراکز رشد اقماری با حضور حبیب الله میرغفوری رئیس پارک علم و فناوری یزد، نوید نصیری‌زاده معاون خدمات فناوری و علی اکبر قیومی معاون توسعه فناوری به میزبانی پارک علم و فناوری و در سالن باقرالعلوم دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری یزد، میرغفوری ضمن تبریک اعیاد گذشته و پیش رو، از زحمات مسئولان مراکز رشد تقدیر کرد و در رابطه با اهمیت مراکز رشد در جذب نیروهای نخبه و پرورش آن‌ها نکاتی را ذکر کرد.

رئیس پارک علم و فناوری یزد در توضیح این امر به اهمیت مراکز رشد در جذب نیروهای نخبه و پرورش آنها به عنوان نیروهای پیشران رشد و توسعه فناوری کشور اشاره کرد.

وی افزود: مرکز جامع پیش رشد که اخیرا در پارک علم و فناوری یزد شروع به کار کرده، با هدف رشد تیم‌های صاحب ایده و فناور و آموزش اصول کسب و کار و مدیریت به آنها ایجاد شده که در همین راستا دوره‌های آموزشی الزامی نیز برای آنها تدارک دیده شده است. در آخر نیز به لزوم تکرار این جلسات و بررسی مسائل مراکز به صورت متناوب تاکید کرد.

در ادامه صحبت‌های وی، معاونان پارک نیز نکاتی را در رابطه با مراکز رشد اقماری و شرکت‌های مستقر در آن ذکر کردند.

همچنین آنان از برگزاری دوره‌های توانمندسازی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی برای شرکت‌ها نام بردند و از مدیران خواستند تا با پیگیری بیشتری شرکت‌ها را جهت استفاده از این رویدادها ترغیب کنند. همچنین مشاوره و منتورینگ نیز یکی دیگر از خدماتی بود که در این نشست از آن نام برده شد.

گفتنی است در پایان این گردهمایی نیز از خانم نگارش، کارشناس مرکز رشد کشاورزی که در آستانه بازنشستگی می‌باشند بابت زحماتشان طی مدت همکاری با پارک تقدیر شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا